آرشیو تیر ماه 1400

معرفي بهترين برندهاي لوازم آرايشي

مازوخيسم يا آزار خواهي چيست؟ درمان مازوخيسم

۱۲ بازديد

مازوخيسم جنسي چيست؟فرد مبتلا به مازوخيسم شخصي است كه رضايت را از طريق درد و نابودي يا لذت خودآزاري مي داند. مازوخيسم معمولاً اختلال BDSM است. مازوخيسم جنسي متعلق به گروهي از اختلالات روانپزشكي جنسي است كه به پارافيليا معروف است. پارافيليا شامل تخيلات ، اصرارها يا رفتارهايي تكراري ، شديد ، تحريك كننده جنسي است كه موجب ناراحتي يا غيرفعال شدن مي شود و مي تواند به خود يا ديگران آسيب برساند. افرادي كه مازوخيسم جنسي دارند دوست دارند مورد ضرب و شتم ، تحقير قرار بگيرند و يا هر كار ديگري كه باعث درد و رنج آنها شود ، انجام دهند و اين منجر به لذت جنسي آنها مي شود. اگر افرادي كه داراي مشكلات رواني و اجتماعي همراه با اين ترجيحات جنسي هستند داراي اختلال جنسي از رابطه جنسي مازوخيستي هستند.
انواع مشكلاتي كه افراد مبتلا به اين اختلال ممكن است تجربه كنند شامل اضطراب شديد ، احساس گناه ، شرم و افكار وسواسي در مورد درگيري با مازوخيسم جنسي است. نوع خاصي از مازوخيسم جنسي خفگي نام دارد كه در آن فرد با حفظ نفس به رضايت و لذت جنسي مي رسد. در حالي كه بسياري از افراد اين كار را با شريك جنسي خود انجام مي دهند ، ديگران هنگامي كه تنها هستند نفس خود را حفظ مي كنند و اين در نهايت مي تواند منجر به خفگي و مرگ شود.
اين رفتارها و اين اختلال معمولاً در سنين پايين بروز مي كند.
 
تفاوت مازوخيسم و ​​ساديسممازوخيسم جنسي به عنوان "تجربه لذت جنسي همراه با رنج" تعريف مي شود. از طرف ديگر ، ساديسم تحميل درد جسمي يا روحي به شخص ديگر براي رسيدن به تحريك جنسي است.
بيشتر بخوانيد: ساديسم چيست؟ تشخيص و درمان ساديسم
علائم اختلال مازوخيستيعلائم اختلال عملكرد جنسي عبارتند از:
تمايل به آزار و اذيت ، مانند ضرب و شتم ، ضرب و شتم و قطع دست و پادر حين رابطه جنسي از كلمات ناپسند و كلمات ركيك لذت ببريدلذت تحقير شدن در طول رابطهدر هنگام مقاربت از خشونت جسمي لذت ببريدرابطه جنسي بدون لطافتبي ميلي به لاس زدن قبل از رابطه جنسيبراي تشخيص مازوخيسم جنسي طبق راهنماي تشخيصي و آماري اختلالات رواني DSM-5 ، بايد از طريق تحقير ، فحاشي ، آزار و اذيت و غيره به تحريك جنسي شديد و مكرر دست يافت. چنين اصرارها ، تخيلات يا رفتارهايي بايد حداقل براي شش ماه زندگي فرد را مختل كرده و زمينه هاي جدي باليني يا اجتماعي ، شغلي يا ساير موارد مهم زندگي انسان را ايجاد كند.
استفاده گسترده از ***گرافي ، كه شامل اين نوع رفتارها (تحقير ، فحاشي ، آزار و اذيت و ...) است ، گاهي از ويژگي هاي اين اختلال روانپزشكي جنسي است.
مازوخيسم
 
علل مازوخيسمهيچ نظريه عمومي پذيرفته شده اي براي توضيح ريشه هاي مازوخيسم جنسي وجود ندارد. با اين حال ، برخي از نظريه ها سعي مي كنند وجود پارافيلياهاي جنسي را به طور كلي توضيح دهند. يكي از اين نظريه ها اين است كه پارافيليا از اين واقعيت ناشي مي شود كه هرچه تخيلات جنسي غيرقانوني بيشتر سركوب شوند ، قويتر مي شوند. وقتي سرانجام يكي از اين كارها را انجام دهيد ، استرس و تحريك قابل توجهي را تجربه خواهيد كرد.
با توجه به مازوخيسم جنسي ، رفتار مازوخيستي با رفتار جنسي پيوند خورده و پيوند ناگسستني دارد. نظريه ديگري معتقد است كه رفتار سادومازوخيستي يك گريز است. افراد مبتلا به اين اختلال با بازي با تخيلات و تخيلات خود احساس جديد و متفاوتي را تجربه مي كنند. نظريه هاي مربوط به آسيب شناسي رواني معتقدند كه تجربه تروما در دوران كودكي ، مانند سو abuse استفاده جنسي در دوران كودكي يا ساير تجربيات مهم كودكي ، بعداً ممكن است به اختلالات مرتبط با پارافليا در فرد تبديل شود. افراد مبتلا به اين اختلال ممكن است تجربه اي از دوران كودكي داشته باشند كه آنها را متقاعد كرده باشد كه درد پيش شرط لذت جنسي است.
 
درمان مازوخيسم جنسيدرمان مازوخيسم جنسي معمولاً تركيبي از روان درماني و دارو است. هدف از روان درماني ممكن است يافتن و از بين بردن علت اصلي رفتاري باشد كه باعث رنج انسان مي شود. درمان هاي شناختي شامل بازسازي تحريف هاي شناختي و آموزش همدلي است. بازسازي تحريف هاي شناختي شامل اصلاح هر اعتقادي است كه فرد مبتلا به آن اعتقاد دارد و اين باورها باعث مي شود كه اين افراد بر اساس اين افكار مضر عمل كنند.
درمان شناختي رفتاري (CBT) همچنين مي تواند به فرد كمك كند مهارت هايي را براي مديريت انگيزه جنسي خود به روشي سالم بياموزد. درمان رايج ديگر مازوخيسم ، درمان انزجارآميز و درمان حساسيت زدايي است. در اين افراد افراد خود را در موقعيتي تصور مي كنند كه مورد آزار و اذيت جنسي قرار مي گيرند و سپس يك واقعه منفي را تجربه مي كنند كه باعث كاهش و در نتيجه تمايل آينده براي انجام مجدد اين فعاليتها در حين رابطه جنسي مي شود.
اين دارو از داروهاي زيادي براي كاهش سطح تستوسترون در بدن استفاده مي كند تا نعوظ هاي مرد را كاهش دهد. براي درمان مي توان از داروهاي ضد افسردگي استفاده كرد

افزايش بازديد استوري با بهترين روش را بشناسيد

۸ بازديد

افزايش بازديد استوري، در شناخته شدن شما بسيار مهم است. بنابراين لازم است با روش و ترفند افزايش بازديد استوري اينستاگرام آشنا شويد و سين استوري خود را افزايش دهيد. استوري خوب و تبليغات درست موجب بيشتر ديده شدن شما ميشود.

 علت افزايش بازديد استوري اينستاگرام اينستاگرام در ابتداي ورود به دنياي مجازي يك ابزار براي به اشتراك گذاشتن حال و هواي كاربران با هم بوده است. اما امروزه به يك ابزار حرفه اي براي فروش و راه اندازي كسب و كار تبديل شده است. با تبديل شدن اينستاگرام به يك ابزار معرفي و فروش، نحوه استفاده از اينستاگرام نيز تغيير پيدا كرده است.شما نميتوانيد كسب وكاري موفق بدون در نظر گرفتن اين تغييرات داشته باشيد. بنابراين بايد به روز باشيد و با تغييرات الگوريتم هاي اينستاگرام، تغيير كنيد.
الگوريتم اينستاگراماينستاگرام هرچندوقت يكبار الگوريتم هاي خود را تغيير ميدهد. بهترين راه براي بيشتر ديده شدن و افزايش فالوور كه موجب افزايش فروش و كسب درآمد ميشود همراه شدن با تغييرات اين الگوريتم ها است.
خوب براي آنكه تغييرات الگوريتم هاي اينستاگرام را بررسي كنيد و از آنها با خبر شويد بايد با دانش برنامه نويسي، نرم افزارها و ساخت اپليكيشن ها آشنا باشيد. به حتم همه ما تمامي اين دانش ها را در كنار هم نداريم و هر كدام از ما در زمينه فعاليت خود داراي دانش و تخصص هستيم. بنابراين بهترين راه براي افزايش بازديد استوري اينستاگرام و بيشتر ديده شدن كمك گرفتن از متخصصين در اين زمينه است. ايران تبليغ با داشتن دانش تخصصي و افرادي حرفه اي ميتواند به شما در بهتر ديده شدن در اينستاگرام و افزايش بازديد استوري هايتان كمك كند.
علت اهميت افزايش سين استوريهمانطور كه در جريان هستيد امروزه استوري ها نقش بسيار پررنگي در تبليغات دارند و افزايش بازديد استوري اينستاگرام نقش بسيار پررنگي در تعداد فالوور ها و معرفي شما دارد. استوري اينستاگرام به عنوان يك استراتژي تبليغاتي در اينستاگرام محسوب ميشود.
ديده شدن بيشترتعداد افرادي كه امروزه از استوري اينستاگرام استفاده مي كنند به ۴۰۰ ميليون نفر رسيده است و اين تعداد در حال افزايش است. همچنين استوري اين امكان را به شما مي دهد كه تا ۲۴ ساعت عكس يا ويديوي شما در بالاي اينستاگرام مخاطبانتان قرار بگيرد و قابل مشاهده باشد كه ارزش بسيار بالايي دارد.
با ساخت و گذاشتن استوري خوب و خاص، شما متوانيد در تاپ استوري ها قرار بگيريد كه نرخ تعامل و ديده شدن شما را له شدت افزايش ميدهد و منجر به افزايش ميزان فروش شما ميشود كه هدف اصلي شماست. بنابراين از افزايش بازديد استوري اينستاگرام و ترفند هاي افزايش بازديد استوري غافل نشويد.
قرار گرفتن در تاپ استورياگر به صورت حرفه اي از استوري استفاده كنيد و همچنين يك استوري خوب و خاص را به اشتراك بگذاريد و استوري شما توسط تعداد زيادي ديده شود، به عبارت ديگر سين استوري بالايي داشته باشيد، در تاپ استوري ها قرار ميگيريد.
قرار گرفتن در تاپ استوري اين امكان ايجاد ميكند تا افرادي كه شما را نميشناسند و به دنبال محصولي مشابه محصول شما هستند با شما آشنا شوند. و چه چيزي بهتر از اين براي شما و حرفه تان وجود دارد.

زن باردار چه بخورد كه فرزندش زيبا شود؟

۱۲ بازديد

همه ما در روايات مختلف خوانده ايم كه زن باردار بهتر است در زمان حاملگي در سه يا چهارماهگي سوره يوسف را بخواند و به سيب قرمز فوت كند و آن را ميل كند تا فرزندي نيكو زيبا داشته باشد. از نظر علمي هم پزشكان تحقيقات زيادي در اين راستا انجام داده اند و خوراكي هاي مؤثر بر زيبا شدن فرزند را كشف كرده اند كه در ادامه مي خواهيم آنها را به شما معرفي نماييم.وجود استرس و ناراحتي براي مادران، مانع داشتن فرزند زيبا مي شود. محققان به تازگي دريافته‌اند استرس شديد مادر در دوران بارداري، ممكن است موجب ابتلاي كودك او به شيزوفرني در آينده شود. چي بخوريم بچه خوشگل بشه؟ تيم محققان دانشگاه منچستر با بررسي ۸۳/۱ ميليون دانماركي بين سال‌هاي ۳۷۹۱ تا ۱۹۹۵ به اين نتيجه رسيده و آن را در مجله روانشناسي عمومي به چاپ رسانده‌اند.در اين مطالعه مشخص شد احتمال ابتلا به شيزوفرني و اختلالات مشابه درفرزند زناني كه يكي از عزيزان خود را در ۳ماهه اول بارداري از دست داده‌اند؛ حدود ۶۷ درصد بيشتر است. لازم است بدانيد اين ارتباط ( يعني ارتباط بين داغداري و احتمال شيزوفرني ) در كساني كه سابقه بيماري رواني نداشتند، مشاهده شد. تحقيقات قبلي محققان نشان داده بود كه استرس مادر در بارداري مي‌تواند خطر زايمان زودرس مادر را زياد كند و موجب كاهش وزن نوزاد در زمان تولد شود. مطالعات ديگر هم حاكي از اين است كه اختلالاتي در ساختمان و عملكرد مغز اين نوزادان در آينده بوجود مي‌آيد كه با شيزو فرني مرتبط است. محققان فكر مي‌كنند مواد شيميايي كه در پاسخ به استرس از مغز مادر آزاد مي‌شود اثر مستقيم بر مغز جنين- كه در حال تكامل است- دارد.بهتر است بدانيد! براي تولد مولود زيبا در ماه اول بارداري سوره اسراء، در ماه دوم بارداري سوره طارق، در ماه سوم بارداري سوره الحديد، در ماه چهارم سوره الشمس و الضحي، در ماه پنجم سوره مريم، در ماه ششم سوره يوسف، در ماه هفتم سوره القمر، در ماه هشتم سوره محمد(ص)، در ماه نهم بارداري سوره ياسين را روزانه يك بار تلاوت كنيد.
خوراكي هاي مؤثر بر زيبا شدن فرزند كدامند؟۱- تخم‌مرغ دو زردهتخممرغ ازجمله غذاهايي است كه علاوه بر تقويت مادر و جنين، در زيبايي فرزند تأثير زيادي دارد. گفته مي‌شود كه مصرف تخم‌مرغ دوزرده باعث مي‌شود كه رنگ چشم نوزاد آبي شود.۲- خوردن ميوه بهميوه به به واسطه خاصيتي كه دارد باعث باهوش شدن جنين مي شود. ميوه به باعث زيبا شدن جنين و فرزند مي شود و اگر شما طالب فرزندي زيبا هستيد يكي از راه كارهاي آن خوردن ميوه به در طول دوران بارداري و حاملگي توسط مادر باردار مي باشد. مطابق حديثي از حضرت علي (عليه السلام)، خوردن ميوه به براي ضعف قلب مفيد است و معده را پاك كرده و ذهن را روشني مي بخشد و آدم ترسو را شجاع مي كند. مطابق اين حديث، نقش ميوه به در تقويت قلب جنين و شجاع شدن فرزند كاملا مبرهن است.۳- رازيانه همه ما مي‌دانيم كه مصرف دانه‌هاي رازيانه تأثيرات مهمي روي بدن ما دارد. دانه رازيانه از نظر طبيعي ضدعفوني‌كننده هستند و با اسيدفوليك نيز بارگيري مي‌شوند. اگر زن بارداري مي‌خواهد فرزند سالم و سفيد داشته باشد و چشمان نوزادش زيبا باشد، مصرف رازيانه و باديان را بايد در برنامه غذايي خود بگنجانند.۴- پرتقالپرتقال، قد بچه را بلند مي‌كند. پرتغال از خانواده مركبات و سرشار از ويتامين c است كه براي مادر و جنين بسيار مفيد است. خوردن ميوه‌ها و سبزي‌هايي كه ويتامين سي دارند باعث مي‌شود كه رنگ پوست نوزاد زيبا باشد. خوردن دو عدد پرتقال هرروز و در بعدازظهرها از اول تا ماه هشتم بارداري باعث مي‌شود كه مادران نيز سالم و زيبا باشند و پوست كودك نيز سفيد شود.۵- نارگيلدر طول بارداري مصرف ميوه نارگيل باعث مي‌شود كه ضعف مادران از بين برود و جنين سالم و بدون بيماري نگه‌داشته شود. مي‌توانيد نارگيل را به قطعات كوچك خرد كنيد و هر بار كمي از آن را كامل بجويد و بخوريد.۶- گلابي و انارانار و گلابي يكي ديگر از ميوه‌هايي هستند كه مصرف آن‌ها در دوران بارداري توصيه مي‌شود در صورت امكان هرروز صبح و به‌صورت ناشتا گلابي، به انار شيرين، يا سيب‌درختي ميل كنيد. اين ميوه‌ها براي داشتن فرزند زيبا در طب سنتي بسيار مؤثر شناخته شدند. اگر پدر نيز گلابي مصرف كند باعث زيبايي فرزند مي‌شود.۷- آب انگورآب انگور اسيدهاي هيدرو كسي آلفا دارد و عامل بسيار مهمي در داشتن پوستي سفيد و سالم است. پس زناني كه دوست دارند كودكي سفيد و زيبا داشته باشند مي‌توانند ۶۰ گرم آب انگور تازه را به دو وعده در روز تقسيم كنند و آن را بنوشند. اين امر باعث مي‌شود تا كودك سالم و قوي باشد. همچنين باعث مي‌شود كه مشكلاتي مانند دندان‌درد، تورم، يبوست، اسيديته، گرفتگي و سرماخوردگي از مادران دور شود. مرباي انگور فرنگي يك معجون مقوي و سرشار از مواد مغذي منبع غني ويتامين c مي‌باشد و داراي كلسيم و آهن است بنابراين زنان باردار مي‌توانند روزانه مقداري از آن را مصرف كنند. مصرف اين نوشيدني روزانه پس از غذا در طول ۹ ماه بارداري توصيه مي‌شود.۸- كندرمصرف كندر توسط زن باردار باعث مي‌شود كه عقل بچه زياد شود و فرزند باهوش، دانا، پاك‌دل و اگر پسر بود شجاع و اگر دختر بود خوش‌خو نيكو مي‌شود. در حديثي آمده است كه به زنان حامله كندر بخورانيد به‌درستي كه كندر در شكم مادر طفل، غذاي او مي‌شود. دلش محكم و تحملش زياد مي‌شود.۹- شلغميكي از ميوه يا سبزي‌هايي كه براي داشتن فرزند زيبا سفارش شده‌اند شلغم است كه به علت خاصيت زياد براي مادر باردار و شيرده توصيه‌شده است. مصرف شربت شلغم در بارداري باعث مي‌شود كه كودك به‌راحتي دندان دربياورد، استخوان‌هايش استحكام داشته باشند، زودتر به راه بيفتد، زودتر حرف بزند و در برابر بيماري‌ها مقاوم شود. براي درست كردن شربت شلغم وسط شلغم را خالي كنيد و آن را از عسل پركنيد و صبر كنيد تا آب بيندازد.۱۰- كاسنيمصرف كاسني براي كبد مفيد است و باعث زيبايي فرزند مي‌شود. كاسني خون را زيادتر مي‌كند و باعث مي‌شود فرزند زيباتر شود.۱۱- سيب زمينيبراي اطمينان از داشتن موي مناسب در كودك، مطمئن شويد كه سيب زميني شيرين در نمودار رژيم غذايي خود داريد. علاوه بر خوشمزگي، ميتواند رشد مو در نوزاد شما را تقويت كند. شما حتي مي توانيد آن را به صورت آب پز، نيز استفاده كنيد.۱۲- آووكادوعلاوه بر تقويت موي نوزاد شما ،بايد اطمينان حاصل كنيد كه از ريزش مو رنج نخواهد برد ويتامين هاي B و E درمورد حاملگي مناسب است.آووكادو هر دو اين ويتامين ها را تامين مي كند و به حفظ موهاي قوي و زيبا كه مدت زمان زيادي طول مي كشد، كمك مي كند شما بايد اين هفت غذا را در حين حاملگي خود داشته باشيد، تا كودك شما با موهاي سالم پرورش يابد.شايع است كه نوزادان از كيفيت موهاي ضعيف و ريزش مو رنج مي برند. شما مي توانيد از اين امر جلوگيري كنيد، اگر در طول روزهاي قبل از زايمان در مورد غذاي خود دقت لازم را داشته باشيد و موهاي بسيار زيبايي را به فرزندان خود هديه دهيد.۱۳- ويتامين D براي داشتن موهاي پرپشتاگر فرزندي با موي مشكي و پوست نرم ميخواهيد بايد از حرارت آفتاب و اغذيه اي كه ويتامين D، گوگرد و منگنز دارند استفاده كنيد مثل پياز، سفيده تخم مرغ، كلم، خياربوته اي و ترب وقتي آفتاب به بدن برسد ولي عوامل ويتامين D نباشد موي نوزاد سرخ مي شود اگر ويتامين D به جنين نرسد بور خواهد شد. ويتامين A سبب خرمايي شدن موي فرزند ميشود.۱۴- ساير غذاهاي مؤثر در زيبايي فرزندعبارتند از: روغن ماهي، هويج، كنگر، زرشك، نعنا، خرما، خربزه، روغن‌زيتون و شكر، توت‌فرنگي، شير، سويا، آناناس، رب انار، بادام و گردو، شيره نارگيل، عسل و هلو نيز در زيبايي جنين مؤثر هستند.

اميرخسرو عباسي و دختر خونده بهاره رهنما در يك قاب

۱۰ بازديد

اميرخسرو عباسي همسر بهاره رهنما بازيگر معروف سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شده است. او  مدير شركت پارس پخش كهن است. اميرخسرو عباسي قبل از بهاره رهنما يك بار ازدواج كرده و حاصل اين ازدواج يك فرزند دختر است. جالب است بدانيد كه اولين كرم شتر مرغ در ايران توسط شركت ايشان توليد شده است. به تازگي تصويري از امير خسرو عباسي و فرزندش در اينستاگرام منتشر شده است. براي مشاهده اين عكس در Niksalehi همراه ما باشيد.
امير خسرو عباسي و فرزندشاميرخسرو عباسي با انتشار اين عكس نوشت:
دختر قشنگم لبخند و خنده‌هايت كه كيلومتر‌ها ادامه پيدا مي‌كند قلب و روح من گرم مي‌شود تو خيلي سريع بزرگ مي‌شوي در حالي كه من آرزو مي‌كنم هر لحظه با تو بودن تا ابد ادامه داشته باشد
اميرخسرو عباسي و دخترش انيساميرخسرو عباسي و دخترش انيسشغل اميرخسرو عباسي همسر بهاره رهنماامير خسرو عباسي متولد ۱۳۵۳ و ساكن محله الهيه تهران است. مهندس اميرخسرو عباسي مدير شركت پارس پخش كهن است كه توليد ۱۲۰ قلم كالاي ايراني در صنعت آرايشي و بهداشتي با برند ژاكسي و هاينس (HIGHNESS-JUXI)  را انجام مي دهند.
بهاره رهنما دركنار امير خسرو عباسي و فرزندشبهاره رهنما دركنار امير خسرو عباسي و فرزندشدر سال ۹۵ به عنوان جوان كارآفرين براي راه اندازي توليدات محصولات آرايشي و بهداشتي ايراني معرفي شده است. وي در سال ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ موفق به دريافت تنديس از دست نماينده وزير شد.
همچنين اولين كرم شتر مرغ در ايران توسط شركت امير خسرو عباسي توليد شده است.
بهاره رهنما و همسرشبهاره رهنما و همسرشامير خسرو عباسي و بهاره رهنما در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ مصادف با تولد امام رضا (ع) در صحن مطهر ايشان به عقد يكديگر در آمدند. اين دو طي مراسمي باشكوه و با حضور هنرمندان سرشناس در ۴ شهريور ۱۳۹۶ پيوندشان را جشن گرفتند.
همسر خانم بازيگرهمسر خانم بازيگراميرخسرو عباسي: كارآفرين كسي است كه از فكر و انديشه خود در جهت خلق يك ايده كمك مي گيرد. اين فكر و انديشه هم به پيدايش فرصت هاي شغلي كمك مي كند و هم باعث مي شود تا از كم ترين امكانات به بهترين نتايج دست پيدا كرد. كارآفرينان بدون دريافت هيچ گونه تسهيلاتي به دلايلي كه عنوان كردم در اين كار موفق بوده اند.

۱۱۲ ايده جذاب براي خريد كادو سالگرد ازدواج

۸ بازديد

كادوي سالگرد ازدواج – ازدواج يك حادثه است، حادثه اي كه دو قلب را به يكديگر پيوند مي دهد. از اولين لحظه اي كه اين رويداد به وقوع مي پيوندد، زندگي از اين رو به آن رو مي شود. بدون شك و اغراق يكي از بزرگترين اتفاق هاي مهم زندگي بشر ازدواج است.
ما فقط به فكر برگزاري مراسم و تشريفات عروسي نيستيم و مراسم عروسي تازه شروع زندگي معناداري است كه تا پايان عمر عاشقانه ادامه مي دهيم. عشق و زندگي مشترك مراقبت و توجه مي خواهد.

فقط يك كادو و خريد هديه!

گاهي اوقات به همسر خود يك شاخه گل رز قرمز مي دهيد و بدون هيچ حرفي او مي فهميد كه شما چقدر عاشق او هستيد. گاهي اوقات برايش يك نامه مي نويسيد و احساسات خود را عميقا به او پيشكش مي كنيد.
خريد هديه سالگرد ازدواج براي مرد از جمله اتفاق هايي است كه روز پيوند مبارك و عاشقانه شما را بازسازي مي كند و گرامي داشتن آن يكي از راه هايي است كه شما با آن از عشق خود مراقبت مي كنيد.

هرچند كه هر روز با عمل و با سخن، تعهد و عشق خود را به همسر خود نشان مي دهيد، ولي سالگرد ازدواج اتفاق مهمتري است كه زوج ها را به صورت اختصاصي كنار هم مي نشاند و پيام ها و مفهوم هايي در بر دارد كه فقط خودشان قادر به دركشان هستند.
ما در اين مقاله چندين ايده به شما معرفي مي كنيم تا از آنها الهام بگيريد و براي همسر خود كادويي مناسب تهيه كنيد و در نهايت كادوي تهيه شده را در روز سالگرد پيوند زناشويي خود به همسرتان تقديم كنيد. با ما تا پايان همراه باشيد.

ايده هاي ناب كادو براي سالگرد ازدواج – خريد هديه

۱- آباژور با عكس دو نفره – آباژور با عكس خودتون

يكي از ايده هاي جذاب ديگر، مي توان به چراغ خوابي اشاره كرد كه عكس زيبا از شما در آن وجود داشته باشد. اين عكس بهتر است قشنگترين عكس شما باشد. اين مدل آباژورها يا چراغ هاي خواب، بنا به سليقه شما و در دو ارتفاع ۲۵ سانت و ۳۵ سانت موجود مي باشد. نكته اين چراغ ها اين است كه شما هر عكسي كه بخواهيد را مي توانيد براي هميشه در اتاق خواب خودتان داشته باشيد.

نورپردازي كه در اين مدل چراغ ها كار مي شود مي تواند هر رنگي داشته باشد ولي رنگ آبي بسيار جذابتر است. اين كادو، براي انواع تولدها و كادوهاي سالگرد و حتي هديه به عنوان روز پدر و روز مادر هم مي تواند باشد. حتي براي كودكان نيز مي تواند مورد استفاده قرار بگيرد.

 

 

اين مدل چراغ ها داراي كنترل هم هستند كه تمامي رنگ هاي آفتابي و مهتابي را مي توانند داشته باشند.

قيمت اباژور

مدلهايي از طرح هاي با سفارش زياد در زير نمايش داده شده است.

 

آباژور چهره دو نفره

آباژور با عكس دو نفره

بالبينگ چهره دو نفره

چراغ خواب چهره

آباژور با عكس دو نفره

راهنماي خريد قوزبند طبي

۸ بازديد

هر خريد قوزبند طبي از مواد نرم و بادوام ساخته مي شود كه مي تواند حداكثر آسايش را در حالي كه شما بدون فشار يا فرو دادن شكم، زير بغل و حتي كتف هايتان، وضعيت نرمالتان را حفظ مي كنيد؛ فراهم آورد. تسمه هاي عريض قوزبند طبي،  فشار را از روي شانه شما برداشته و كمك مي كند تا بدنتان با تمرين دادن به عضلات و ستون فقرات، به حالت طبيعي خود برگردد. در حالي كه به تدريج عادت به ماندن در حالت خوب را در شما تقويت مي كند، باعث افزايش اعتماد به نفستان هم خواهد شد.
از مزاياي ديگر يك قوز بند طبي استاندارد اين است كه شانه هاي شما را  را به عقب مي كشد و باعث بهبود اسكوليوز، تصحيح وضعيت غير مناسب قفسه سينه براي جلوگيري از آسيب بيشتر و سلامت ستون فقرات خواهد شد. در ضمن نوارهاي موجود در قوزبند طبي، به شما امكان مي دهد تا تنظيمات لازم را انجام دهيد.
خصوصيات يك قوزبند طبي خوب؟قابل تنظيم است.در اندازه هاي كوچك، متوسط و بزرگ موجود است و مشتري مي تواند با توجه به سايز و جنسيت خود، يكي را انتخاب كند.در رنگ هاي متفاوتي خدمت مشتريان عرضه مي شود.داراي بريس هاي پشتي است.در اثر استفاده، قوز را تشديد نمي كند.جنس آن نرم و مقاوم و در عين حال قابل شست و شو است.شانه ها را به عقب مي كشاند و قوز كمر را پر مي كند.ضد حساسيت باشد.نوار كشي داشته باشد.نحوه بسته شدنكشور سازندهترجيحا از موادي مثل پليمر، ابر، كش و پارچه ساخته شده باشد.ميزان قابليت كشسانيمشاهده قيمت و خريد
]
خريد قوزبند طبي مناسبخريد قوزبند طبي مناسب
مهمترين عاملي كه بايد هنگام انتخاب قوزبند هاي طبي در نظر بگيريد اين است كه انتظار داريد چه قسمتهايي از بدن ساپورت شود؟ قسمتهاي تحتاني، مياني، بالاي پشت، شانه ها يا تركيبي از اين نواحي ؟
برخي از سبك ها، قالب ها و مواد ممكن است براي شرايط خاص و حتي فقط براي بدن افراد به خصوصي بهتر باشند. بنابراين براي انتخاب قوزبند طبي مناسب با شرايط خود، حتما با يك پزشك مشورت كنيد.
يك قوزبند طبي مناسب بايد از كمر محافظت كرده و ماهيچه ها و ستون فقرات را از آسيب، خستگي، استرس بدني و وضعيت نادرست بدن دور نگه دارد.
برخي از محصولات عرضه شده تحت عنوان قوزبند طبي، داراي خاصيت آهن ربا درماني هستند و به طور خاص تر براي كمك به بهبود گردش خون و تحريك بهبودي سيستم بدن طراحي شده اند.
برخي از مدل هاي جديد تر قوزبند طبي، مجهز به اجزايي خاص تري مثل ماساژور،  براي كمك به كاهش درد و سفتي عضلات بدن هستند. برخي توليدات عرضه شده به بازار، اين كار را با ماساژورهاي الكتريكي انجام مي دهند و برخي ديگر با استفاده از گره هاي چوبي گرد يا يك سيستم پد منحصر به فرد، كمر را ماساژ مي دهند. اين مطلب هم جالب است كه بدانيد؛ برخي از قوزبند هاي طبي، حاوي شكاف هاي به خصوصي براي قرار گيري كيسه هاي آب گرم يا سرد هستند.

طرح قابي يا خشتي در قالي ايراني

۸ بازديد

طرح قابي يا خشتي يكي از انواع طرح درختي بوده و ويژگي هاي خاص خود را دارد. (طرح سبزيكار از انواع طرح درختي) نقش و نگارهاي استفاده شده در قالي ها عموما از آداب و رسوم و سنت هاي قومي و محلي نشات گرفته شده و در واقع معرفي كننده آن محل و شهر هستند. بر همين اساس هم باستان شناسان با آثاري كه از سال هاي دور بدست مي آورند و بررسي ويژگي هاي آن، سنت هايي كه قالي ها از آن متاثر بوده اند را شناسايي كرده و در اختيار علاقمندان قرار مي دهند.(طرح درختي در قالي ايراني) طــرح قــابي يا خريد فرش طرح خشتي همانطور كه گفته شد يكي از انواع طرح درختي است كه به برخي از ويژگي هاي آن در ذيل اشاره مي كنيم.
طرح قابي يا خشتي در قالي | كاروانسرا caravansary.biz ايراني
ويژگي هاي طرح قابي فرش1-طـرح قـابي عمدتا در استان چهارمحال و بختياري بافته شده و به زبان محلي به آن طرح كيشتي يا خشتي هم مي گويند.2-نقش مايه در طرح قابي شامل گل فرنگ و گل خورشيدي بزرگ است و بر اساس همين ويژگي آن را مي شناسند.3-قاب ها در قالي طــرح قــابي يا خشتي به صورت مايل و منظم بافته مي شوند.4-در طرح قابي طرح ديگري هم وجو.د دارد كه نقش و نگار سرو است. طرح سروي در اين نوع فرش نماد و سنبلي از خرمي و سرسبزي جاوداني درخت زندگي بوده و برگرفته از سروهاي موجود در نگارهاي تخت جمشيد مي باشد.
طرح قابي يا خشتي در قالي | كاروانسرا caravansary.biz ايراني5-طرح سروهاي بافته شده در طرح قابي با الگوبرداري از نگاره هاي تخت جمشيد به رنگ هاي سبز تيره و سبز روشن و زرد بافته مي شود.6-اين سه رنگ وقتي در كنار هم قرار مي گيرند در واقع معرف يكي از آداب و نشانه هاي بافته هاي چهارمحال و بختياري مي شوند.7-در كنار نقوش اصلي كه گل فرنگ و گل خورشيدي هستند داخل قاب طرح قابي نقش هايي از گل و برگ الوان هم بافته مي شود.
مشخصات طرح خشتي8-در اطراف قاب هاي بافته شده در طرح قابي شاخه و اسليمي هاي دهان اژدري و سربند هايي به رنگ زرد هم ديده مي شود.9-حاشيه اصلي در اين طرح زمينه تيره داشته و زمينه با طرح هاي برگ و گل در بين سه جفت حاشيه باريك تر فرعي با شاخه هايي كه مواج هستند، پر شده است.10-مهمترين نوع طرح قابي طرح قاب قران و قاب بختياري ، لچك و ترنج و جوشقاني هستند.
11-قاب هاي بافته شده در طرح قابي ممكن است با هم همگون يا يك شكل بوده و يا اينكه تفاوت هايي با هم داشته باشند.12-نقش و نگارهايي كه در داخل قاب هاي طرح قابي بافته مي شود انواع مختلفي نظير: طرح هندسي، طرح درخت گل، مرغ و خاتم كاري دارند. در اطراف قاب ها هم طرح هاي ستاره اي شكل بافته مي شود.13-طرح قابي يا خشتي به يك صورت ديگر هم وجود دارد و آن سياه سفيد و شطرنجي است.

تبديل فايل pdf به word

۱۰ بازديد

بنابراين در ادامه مطلب چند روش رايگان را معرفي مي‌كنيم.

تبديل پي دي اف به ورد به كمك برنامه ورد آفيس

امروزه روي اكثر كامپيوترهاي شخصي آفيس به عنوان يكي از محبوب‌ترين نرم‌افزارهاي مايكروسافت نصب شده است.

جديدترين نسخه اين نرم‌افزار قابليت‌هاي زيادي دارد كه يكي از آن‌ها قابليت لود فايل‌هاي pdf با تبديل آن‌ها به فايل ورد است.

براي انجام اين كار مي‌توانيد مراحل زير را طي كنيد.

   • برنامه ورد را باز كنيد و سپس از منو فايل و انتخاب گزينه Open، فايل پي دي اف خود را لود كنيد.

     • كمي طول مي‌كشد تا ورد با توجه به قدرت سيستم شما فايل pdf را تبديل كند و آن را نشان دهد.

     • در پايان فايل را با پسوند docx مي‌توانيد در محل دلخواه روي سيستم خود ذخيره كنيد.

تبديل پي دي اف به ورد با استفاده از گوگل درايو

يكي ديگر از روش‌هاي راحت، ساده و همچنين رايگان براي تبديل يك فايل PDF به ورد، استفاده از سرويس گوگل درايو است.

براي اين كار بايد يك حساب جيميل داشته باشيد و سپس مي‌توانيد وارد گوگل درايو خود شويد. پس از آن كارهاي زير را انجام دهيد:

• روي دكمه New كليك كنيد.

• از پنجره باز شده آپلود فايل را انتخاب كنيد و سپس فايل PDF مورد نظرتان را بارگذاري كنيد.

• روي فايل پي دي اف راست كليك كنيد و باز كردن با سندنگار گوگل را انتخاب كنيد.

تبديل پي دي اف به ورد آنلاين

خيلي افراد ممكن است حساب جيميل نداشته باشند يا روي سيستم آن‌ها برنامه آفيس و ورد نصب نباشد. براي اين دسته از افراد استفاده از سايت‌هاي آنلاين را پيشنهاد مي‌كنيم كه سريع مي‌توانند فايل‌هاي شما را به ورد تبديل كنند.

چند عدد از بهترين سايت‌ها براي تبديل pdf به word را انتخاب كرديم كه در ادامه معرفي مي‌كنيم.

ilovepdf.com

يكي از بهترين سايت‌ها براي تبديل فايل‌هاي PDF به ورد و حتي برعكس كه محيط كاربري بسيار ساده‌اي دارد. تنها بايد فايل خود را بارگذاري كنيد و تبديل را انجام دهيد.

مي‌توانيد فايل‌ها را از دراپ باكس و گوگل درايو نيز اضافه كنيد.

convertpdftoword.net

يكي از تخصصي‌ترين سايت‌هايي كه به كاربران اجازه مي‌دهد راحت فايل‌هاي pdf به word خود را تبديل كنندسايت convertpdftoword.net محصولات مختلفي را نيز معرفي كرده است كه اگر دوست داشته باشيد مي‌توانيد براي تبديل با كيفيت‌تر تهيه كنيد.

pdfcandy.com

محيط ساده سايت pdfcandy.com زماني كه وارد آن مي‌شويد شما را جذب مي‌كند و راحت مي‌توانيد فايل‌ها را از روي كامپيوتر، حساب گوگل درايو يا دراپ باكس خود براي تبديل اضافه كنيد.

در پايان

تبديل پي دي اف به ورد نياز بسياري از دانشجويان، محققان يا افرادي است كه دوست دارند روي يك سند تغييراتي انجام دهند.

روش‌هاي بالا براي اين تبديل به شما كمك مي‌كنند، گرچه بايد دقت كنيد بعضي فايل‌هاي PDF ممكن است قفل شده باشند كه در آن صورت شايد راه حل‌هاي بالا جواب ندهند.

ساخت ايميل يك بار مصرف

۱۰ بازديد

كاربردهاي ايميل يكبار مصرف چيست؟

سرويس هايي مانند آمازون، Hulu و نتفليكس در بازه اي كوتاه، خدماتشان را به صورت رايگان در اختيار كاربر قرار مي دهند. شما با ساخت ايميل يكبار مصرف مي توانيد براي چندين بار از اين سرويس ها استفاده كنيد. در حالي كه راه هاي زيادي براي متوقف كردن ايميل هاي اسپم وجود دارد، يكي از بهترين راه حل ها، ساختن ايميل يكبار مصرف يا موقت است.

 

براي آموزش ساخت ايميل موقت يا موقت، راه هاي مختلفي را به شما پيشنهاد مي كنيم.

 

استفاده از راه حل شخصي سازي شده جيميل

اولين مورد در آموزش ساخت ايميل موقت مربوط به سرويس جيميل است. با توجه به اينكه گوگل سرويس ايميل يكبار مصرف را پوشش نمي دهد اما قابليتي دارد كه مي توانيد ايميلي را شخصي سازي كرده تا پس از اتمام نياز به آن، ايميل ساخته شده را دور بياندازيد. اگر قابليت هاي گوگل راه حلي براي اين مشكل ندارند، مي توانيد از ابزار زير استفاده كنيد:

 

هنگامي كه از شما درخواست ارسال ايميل براي يك سرويس خاص مي شود اما نمي خواهيد كه ايميل شخصي خود را معرفي كنيد، آن را به همان شكل معمولي بنويسيد و در پايان آن يك علامت خاص را به ايميل اضافه كنيد. در اين مثال ما از ايميل +unwantedemail.gmail.com استفاده كرده ايم (به علامت بعلاوه نيازي نيست اما براي نمايان شدن بهتر موضوع به ما كمك مي كند). از اين به بعد و از اين طريق هنگامي كه به شما ايميلي از طرف سرويس يا شركتي ارسال مي شود، آن علامت اضافه شده با آن همراه خواهد بود.

 

ايميل هايي كه به آن آدرس ارسال مي شوند مانند ساير ايميل ها در پوشه inbox ذخيره مي شوند اما آن علامت خاص با آن ها و در انتهاي آدرس ايميل، همراه خواهد بود و آن ايميل ها به راحتي قابليت حذف و بلاك شدن را دارند.

پس از اتمام عمليات دريافت ايميل از آن آدرس مخصوص، مي توانيد از فيلترهاي تعبيه شده در جيميل استفاده كنيد تا بطور خودكار هر ايميلي كه از آن آدرس دريافت مي شود را حذف كند. براي انجام اين كار، برچسب مخصوص خود را در قسمت جستجوگر بالاي inbox بيابيد و روي ستون سمت راست كليك كنيد، سپس آن برچسب را در قسمت From فيلتر قرار داده و روي Create filter with this search كليك كنيد.

در صفحه نمايان شده، گزينه Delete it را تيك بزنيد و روي Create filter كليك كنيد. ديگر ايميلي را با آن آدرس خاص دريافت نخواهيد كرد.

 

معرفي سرويس هاي ساخت ايميل موقت

  • ساختن ايميل گسترش پذير پرسرعت با استفاده از Burner Mail

آيا به فكر ساختن ايميل از سرويس هاي مختلف براي تست هستيد؟ پس بهتر است از گسترش دهنده ايميل كه وظيفه ساختن ايميل هاي موقت را با سرعت بالا و به روش آسان دارد را استفاده كنيد. براي اين كار، ما گسترش دهنده ايميل BurnerMail را پيشنهاد مي كنيم. همچنين مي توانيد خودتان يكي يكي از سرويس هاي مختلف را آزمايش كرده و در آن ها ايميل ايجاد كنيد اما اين گسترش دهنده مي تواند به كار شما سرعت ببخشد.

 

به وبسايت Burnermail مراجع كرده و گزينه Install Burner را كليك كنيد. اين كار باعث مي شود تا علامت Burnermail در قسمت سمت راست بالاي مرورگر ايجاد شود و سرويسي كه در وب بدنبال آن بوديد، فعال شود. ممكن است براي انجام اين پردازش لازم باشد تا وارد حساب كاربري گوگل خود نيز شويد.

هنگامي كه با فرم ايجاد ايميل مواجه مي شويد و آن را پر مي كنيد، آيكون Burnermail و يك ايميل يكبار مصرف را خواهيد ديد كه بطور خودكار براي شما توليد شده است. آن را انتخاب كنيد تا ايميل يكبار مصرف ايجاد شود. آن ايميل، ايميل هاي دريافتي را تا جايي كه يخواهيد به حساب جيميل شما forward مي كند اما دقت داشته باشيد تا اطلاعات شخصي ايميل خود را حفظ كنيد.

اگر ايميل هاي اسپم را دريافت مي كنيد يا ايميل هايي بدست شما مي رسد كه قصد دريافتشان را نداريد، علامت Burn email را انتخاب كنيد تا تمامي آدرس هاي ايميلي كه ايجاد كرده ايد را ببينيد. با گزينه on/off روبرو خواهيد شد كه وظيفه مسدود كردن فرستنده يا Block sender را دارد. با خاموش كردن آن، آدرس ايميل ذكر شده در سوال غيرفعال شده و تمامي ايميل ها مسدود مي شود. مي توانيد آن را در صورت نياز دوباره فعال كنيد. اگر ايميل هاي اسپم دريافت مي كنيد كه بلااستفاده هستند، مي توانيد گزينه X را كه در سمت راست Block Sender است، انتخاب كنيد تا بتوانيد يك آدرس خاص را مسدود كنيد. اين قابليت مي تواند بيست آدرس را بطور همزمان بلاك كند.

آموزش روش‌هاي دانلود از توييتر

۱۰ بازديد

توييتر يكي از محبوب‌ترين و پرطرفدارترين شبكه‌هاي اجتماعي است و مخاطبان زيادي دارد. هر كدام از پست‌ها و مطالبي كه در توييتر منتشر مي‌كنيم، توييت ناميده مي‌شود. در توييتر هم مثل ساير شبكه‌هاي اجتماعي مي‌توان متن، تصوير و ويديو منتشر كرد. ممكن است وقتي داريد در توييتر گردش مي‌كنيد و به توييت‌ها و حساب‌هاي مختلف سر مي‌زنيد به يك محتواي جالب بربخوريد و تمايل داشته باشيد كه آن را دانلود كنيد. ز دغدغه‌هاي مهم كاربران اين شبكه اجتماعي است كه در اين مقاله به آن خواهيم پرداخت.

هدف ما در اين مقاله آموزش روش‌هاي دانلود از توييتر است. در اين مقاله قصد داريم ياد بگيريم كه چگونه ويديوهاي توييتر را در كامپيوتر، گوشي هوشمند اندرويد و آيفون خود دانلود كنيم. در صورتي كه شما هم تاكنون به يك ويديو در توييتر برخورده و تمايل داشته‌ايد كه آن را دانلود كنيد، تا پايان اين مقاله با ما همراه شويد تا دانلود از توييتر را ياد بگيريد.

 دانلود از توييتر چگونه انجام مي‌شود؟

در توييتر تمامي انواع محتوا(متن، صدا، ويديو و تصوير) وجود دارد. در صورتي كه كسي بخواهد يك متن يا تصوير را از اين شبكه اجتماعي ذخيره كند، كار او بسيار آسان خواهد بود ولي اگر بخواهد از توييتر ويديو دانلود كند، ممكن است لازم باشد مقداري سختي بكشد و از راهكارهاي موجود كه در ادامه اين بخش به آن‌ها اشاره مي‌شود، استفاده كند.

دلايل مختلفي وجود دارد كه بر اساس اين دلايل لازم است كاربران دانلود از توييتر را ياد بگيرند. شيوه دانلود از توييتر به دستگاهي بستگي دارد كه كاربران از آن استفاده مي‌كنند. روش دانلود از توييتر براي كسي كه از كامپيوتر استفاده مي‌كند با كسي كه آيفون دارد، فرق مي‌كند. در ادامه به چند روش عالي براي دانلود از توييتر اشاره شده است. در صورتي كه تمايل داريد اين روش‌ها را ياد بگيريد، تا پايان اين مقاله با ما همراه شويد.

دانلود از توييتر با استفاده از مرورگر كروم، سافاري يا ساير مرورگرها

در صورتي كه مي‌خواهيد با استفاده از مرورگرها يك ويديو از توييتر دانلود كنيد، مراحل زير را دنبال كنيد:

مرحله اول

براي دانلود از توييتر اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه مرورگر خود را باز كنيد و به سايت Twitter.com برويد.

مرحله دوم

در اين مرحله به ويديويي كه مي‌خواهيد دانلود كنيد، مراجعه كنيد. توييت مربوط به آن را بياوريد. كمي دقت كنيد در بالاي توييت، تاريخ انتشار آن ديده مي‌شود.

مرحله سوم

تاريخ انتشار توييت بالا مربوط به 4 آگوست است. روي اين تاريخ ( Aug 4) راست كليك كنيد و سپس مطابق تصوير زير Copy Link Address را انتخاب كنيد.

له چهارم

حال وقت آن است كه با يك ابزار عالي در زمينه دانلود از توييتر آشنا شويم. اين ابزار به شما كمك مي‌كند كه ويديوي مورد نظر خودتان را كه در قالب يك توييت در توييتر منتشر شده است، دانلود كنيد. براي آشنايي با اين ابزار به سايت  DownloadTwitterVideo.comمراجعه كنيد.

مرحله پنجم

آدرس آن ويديويي كه در توييتر كپي كرديد را در كادري كه در مركز اين تصوير قرار دارد، قرار دهيد و سپس روي كادر سبز رنگ «Download MP4»   كليك كنيد تا دانلود آغاز شود. در صورتي كه روي دكمه سبز رنگ سمت چپ كليك، ويديو با كيفيت كمتر دانلود مي‌شود و اگر روي دكمه سبز رنگ سمت راست، كليك كنيد، ويديو با كيفيت بالاتري دانلود خواهد شد. نشانه HD كه روي دكمه سمت راست بيانگر همين نكته است.