ساخت ايميل يك بار مصرف

معرفي بهترين برندهاي لوازم آرايشي

ساخت ايميل يك بار مصرف

۱۰ بازديد

كاربردهاي ايميل يكبار مصرف چيست؟

سرويس هايي مانند آمازون، Hulu و نتفليكس در بازه اي كوتاه، خدماتشان را به صورت رايگان در اختيار كاربر قرار مي دهند. شما با ساخت ايميل يكبار مصرف مي توانيد براي چندين بار از اين سرويس ها استفاده كنيد. در حالي كه راه هاي زيادي براي متوقف كردن ايميل هاي اسپم وجود دارد، يكي از بهترين راه حل ها، ساختن ايميل يكبار مصرف يا موقت است.

 

براي آموزش ساخت ايميل موقت يا موقت، راه هاي مختلفي را به شما پيشنهاد مي كنيم.

 

استفاده از راه حل شخصي سازي شده جيميل

اولين مورد در آموزش ساخت ايميل موقت مربوط به سرويس جيميل است. با توجه به اينكه گوگل سرويس ايميل يكبار مصرف را پوشش نمي دهد اما قابليتي دارد كه مي توانيد ايميلي را شخصي سازي كرده تا پس از اتمام نياز به آن، ايميل ساخته شده را دور بياندازيد. اگر قابليت هاي گوگل راه حلي براي اين مشكل ندارند، مي توانيد از ابزار زير استفاده كنيد:

 

هنگامي كه از شما درخواست ارسال ايميل براي يك سرويس خاص مي شود اما نمي خواهيد كه ايميل شخصي خود را معرفي كنيد، آن را به همان شكل معمولي بنويسيد و در پايان آن يك علامت خاص را به ايميل اضافه كنيد. در اين مثال ما از ايميل +unwantedemail.gmail.com استفاده كرده ايم (به علامت بعلاوه نيازي نيست اما براي نمايان شدن بهتر موضوع به ما كمك مي كند). از اين به بعد و از اين طريق هنگامي كه به شما ايميلي از طرف سرويس يا شركتي ارسال مي شود، آن علامت اضافه شده با آن همراه خواهد بود.

 

ايميل هايي كه به آن آدرس ارسال مي شوند مانند ساير ايميل ها در پوشه inbox ذخيره مي شوند اما آن علامت خاص با آن ها و در انتهاي آدرس ايميل، همراه خواهد بود و آن ايميل ها به راحتي قابليت حذف و بلاك شدن را دارند.

پس از اتمام عمليات دريافت ايميل از آن آدرس مخصوص، مي توانيد از فيلترهاي تعبيه شده در جيميل استفاده كنيد تا بطور خودكار هر ايميلي كه از آن آدرس دريافت مي شود را حذف كند. براي انجام اين كار، برچسب مخصوص خود را در قسمت جستجوگر بالاي inbox بيابيد و روي ستون سمت راست كليك كنيد، سپس آن برچسب را در قسمت From فيلتر قرار داده و روي Create filter with this search كليك كنيد.

در صفحه نمايان شده، گزينه Delete it را تيك بزنيد و روي Create filter كليك كنيد. ديگر ايميلي را با آن آدرس خاص دريافت نخواهيد كرد.

 

معرفي سرويس هاي ساخت ايميل موقت

  • ساختن ايميل گسترش پذير پرسرعت با استفاده از Burner Mail

آيا به فكر ساختن ايميل از سرويس هاي مختلف براي تست هستيد؟ پس بهتر است از گسترش دهنده ايميل كه وظيفه ساختن ايميل هاي موقت را با سرعت بالا و به روش آسان دارد را استفاده كنيد. براي اين كار، ما گسترش دهنده ايميل BurnerMail را پيشنهاد مي كنيم. همچنين مي توانيد خودتان يكي يكي از سرويس هاي مختلف را آزمايش كرده و در آن ها ايميل ايجاد كنيد اما اين گسترش دهنده مي تواند به كار شما سرعت ببخشد.

 

به وبسايت Burnermail مراجع كرده و گزينه Install Burner را كليك كنيد. اين كار باعث مي شود تا علامت Burnermail در قسمت سمت راست بالاي مرورگر ايجاد شود و سرويسي كه در وب بدنبال آن بوديد، فعال شود. ممكن است براي انجام اين پردازش لازم باشد تا وارد حساب كاربري گوگل خود نيز شويد.

هنگامي كه با فرم ايجاد ايميل مواجه مي شويد و آن را پر مي كنيد، آيكون Burnermail و يك ايميل يكبار مصرف را خواهيد ديد كه بطور خودكار براي شما توليد شده است. آن را انتخاب كنيد تا ايميل يكبار مصرف ايجاد شود. آن ايميل، ايميل هاي دريافتي را تا جايي كه يخواهيد به حساب جيميل شما forward مي كند اما دقت داشته باشيد تا اطلاعات شخصي ايميل خود را حفظ كنيد.

اگر ايميل هاي اسپم را دريافت مي كنيد يا ايميل هايي بدست شما مي رسد كه قصد دريافتشان را نداريد، علامت Burn email را انتخاب كنيد تا تمامي آدرس هاي ايميلي كه ايجاد كرده ايد را ببينيد. با گزينه on/off روبرو خواهيد شد كه وظيفه مسدود كردن فرستنده يا Block sender را دارد. با خاموش كردن آن، آدرس ايميل ذكر شده در سوال غيرفعال شده و تمامي ايميل ها مسدود مي شود. مي توانيد آن را در صورت نياز دوباره فعال كنيد. اگر ايميل هاي اسپم دريافت مي كنيد كه بلااستفاده هستند، مي توانيد گزينه X را كه در سمت راست Block Sender است، انتخاب كنيد تا بتوانيد يك آدرس خاص را مسدود كنيد. اين قابليت مي تواند بيست آدرس را بطور همزمان بلاك كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.