آموزش روش‌هاي دانلود از توييتر

معرفي بهترين برندهاي لوازم آرايشي

آموزش روش‌هاي دانلود از توييتر

۱۱ بازديد

توييتر يكي از محبوب‌ترين و پرطرفدارترين شبكه‌هاي اجتماعي است و مخاطبان زيادي دارد. هر كدام از پست‌ها و مطالبي كه در توييتر منتشر مي‌كنيم، توييت ناميده مي‌شود. در توييتر هم مثل ساير شبكه‌هاي اجتماعي مي‌توان متن، تصوير و ويديو منتشر كرد. ممكن است وقتي داريد در توييتر گردش مي‌كنيد و به توييت‌ها و حساب‌هاي مختلف سر مي‌زنيد به يك محتواي جالب بربخوريد و تمايل داشته باشيد كه آن را دانلود كنيد. ز دغدغه‌هاي مهم كاربران اين شبكه اجتماعي است كه در اين مقاله به آن خواهيم پرداخت.

هدف ما در اين مقاله آموزش روش‌هاي دانلود از توييتر است. در اين مقاله قصد داريم ياد بگيريم كه چگونه ويديوهاي توييتر را در كامپيوتر، گوشي هوشمند اندرويد و آيفون خود دانلود كنيم. در صورتي كه شما هم تاكنون به يك ويديو در توييتر برخورده و تمايل داشته‌ايد كه آن را دانلود كنيد، تا پايان اين مقاله با ما همراه شويد تا دانلود از توييتر را ياد بگيريد.

 دانلود از توييتر چگونه انجام مي‌شود؟

در توييتر تمامي انواع محتوا(متن، صدا، ويديو و تصوير) وجود دارد. در صورتي كه كسي بخواهد يك متن يا تصوير را از اين شبكه اجتماعي ذخيره كند، كار او بسيار آسان خواهد بود ولي اگر بخواهد از توييتر ويديو دانلود كند، ممكن است لازم باشد مقداري سختي بكشد و از راهكارهاي موجود كه در ادامه اين بخش به آن‌ها اشاره مي‌شود، استفاده كند.

دلايل مختلفي وجود دارد كه بر اساس اين دلايل لازم است كاربران دانلود از توييتر را ياد بگيرند. شيوه دانلود از توييتر به دستگاهي بستگي دارد كه كاربران از آن استفاده مي‌كنند. روش دانلود از توييتر براي كسي كه از كامپيوتر استفاده مي‌كند با كسي كه آيفون دارد، فرق مي‌كند. در ادامه به چند روش عالي براي دانلود از توييتر اشاره شده است. در صورتي كه تمايل داريد اين روش‌ها را ياد بگيريد، تا پايان اين مقاله با ما همراه شويد.

دانلود از توييتر با استفاده از مرورگر كروم، سافاري يا ساير مرورگرها

در صورتي كه مي‌خواهيد با استفاده از مرورگرها يك ويديو از توييتر دانلود كنيد، مراحل زير را دنبال كنيد:

مرحله اول

براي دانلود از توييتر اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه مرورگر خود را باز كنيد و به سايت Twitter.com برويد.

مرحله دوم

در اين مرحله به ويديويي كه مي‌خواهيد دانلود كنيد، مراجعه كنيد. توييت مربوط به آن را بياوريد. كمي دقت كنيد در بالاي توييت، تاريخ انتشار آن ديده مي‌شود.

مرحله سوم

تاريخ انتشار توييت بالا مربوط به 4 آگوست است. روي اين تاريخ ( Aug 4) راست كليك كنيد و سپس مطابق تصوير زير Copy Link Address را انتخاب كنيد.

له چهارم

حال وقت آن است كه با يك ابزار عالي در زمينه دانلود از توييتر آشنا شويم. اين ابزار به شما كمك مي‌كند كه ويديوي مورد نظر خودتان را كه در قالب يك توييت در توييتر منتشر شده است، دانلود كنيد. براي آشنايي با اين ابزار به سايت  DownloadTwitterVideo.comمراجعه كنيد.

مرحله پنجم

آدرس آن ويديويي كه در توييتر كپي كرديد را در كادري كه در مركز اين تصوير قرار دارد، قرار دهيد و سپس روي كادر سبز رنگ «Download MP4»   كليك كنيد تا دانلود آغاز شود. در صورتي كه روي دكمه سبز رنگ سمت چپ كليك، ويديو با كيفيت كمتر دانلود مي‌شود و اگر روي دكمه سبز رنگ سمت راست، كليك كنيد، ويديو با كيفيت بالاتري دانلود خواهد شد. نشانه HD كه روي دكمه سمت راست بيانگر همين نكته است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.