خريد يخچال الكترواستيل

معرفي بهترين برندهاي لوازم آرايشي

خريد يخچال الكترواستيل

۱۲ بازديد

معرفي شركت الكترواستيلالكترواستيل در حال حاضر با ظرفيت توليد روزانه 1200 دستگاه انواع يخچال و فريزرهاي خانگي و بيش از 100 دستگاه انواع يخچال و فريزرهاي صنعتي ، ويتريني و همچنين انواع سردخانه ها و ديگر محصولات با كيفيت، يكي از بزرگترين توليدكنندگان و پيشگامانِ كشور در حوزه صنايع برودتي است. كيفيت يخچال الكترواستيل خوبه؟ الكترواستيل 40 سال سابقه در توليد دارد و با همكاري بيش از 1000 نفر نيروي كاردان و مجرب، استفاده از پيشرفته ترين ماشين آلات و تجهيزات تكنولوژي و برخورداري از شبكه گسترده خدمات فروش و پس از فروش توانسته است اعتماد خوبي را در ميان مصرف كنندگان براي خود جلب كند. تمام محصولات خانگي الكترواستيل دو سال خدمات گارانتي دارند و خدمات نصبش هم رايگان است.

كيفيت يخچال فريزر هاي الكترواستيل:وقتي درباره كيفيت صحبت مي كنيم. ميتوان درباره يكسري از برند ها با خيال راحت بحث كرد يكي از اين يخچال فريزر ها الكترواستيل مي‌باشد كه يكي از با كيفيت ترين ها است همچنين خدمات پس از فروش خوبي نيز دارد.
يخچال فريزر هاي الكترواستيل از تنوع خوبي برخوردار هستند و مدل هاي مختلفي را توليد نموده است تا كاربر دستي باز در انتخاب داشته باشد.
بهترين يخچال هاي الكترواستيل
مزاياي خريد يخچال الكترواستيل چيست؟در يحچال هاي الكترواستيل از موتورهاي اروپايي ACC و Secop و استفاده از تكنولوژي MUFFLER جهت بالابردن راندمان و كاهش احتمال ورودي مايع به درون كمپرسور و افزايش طول عمر مفيد آن و همچنين استفاده از تكنولوژي روز Direct path و حذف حركات اضافه مبرد، 15 تا 20 درصد كاهش صدا در ازاري حداكثر قدرت و براي بالا بردن درخشندگي و مقاومت از ورق هاي الكترو گالوانيزه پيش رنگ كره اي با درخشندگي بالا و مقاومت ١۵ ساله نسبت به خوردگي استفاده ميشود.
بيشتر بخوانيدبهترين هود آشپزخانه ارزان موجود در بازارمصرف انرژي يخچال هاي الكترواستيل +A و ++A و نوار دور درب قابل تعويض و امكان شستشوي است براي اطمينان خاطر شما مصرف كننده عزيز شركت الكترواستيل ضمانت نامه اي 40 ماهه كل محصول دارد اگر فقط يك ماه پس از خريد و نصب يخچال الكترواستيل به هرنحوه يخچال دچار مشكل شد شركت الكترواسيل بدون شرط يخچال تعويض ميكند
تنوع بيش از ١۵ مدل انواع يخچال و فريزر خانگي و تنوع محصولات در دسته بندي سايد باي سايد، دوقلو و يخچال فريزر و ارزش برند بالا و رضايت مشتريان و خريداران خريد را براي خريدارن اين شركت راحت كرده است.
ديگر ويژگي هاي يخچال الكترواستيلتوليد درب محصولات با زاويه ٩٠ درجه كه از اتلاف انرژي جلوگيري مي‌كند و زيبايي خاصي به محصولات مي‌بخشدفضاي استاندارد و ابعاد و ظرفيت مناسبداري يخساز اتوماتيك سه حالته در برخي مدل‌هادرب بار در برخي مدل‌هاداراي طراحي زيبا و جذابخدمات پس از فروش عاليسيستم سرمايش و انجماد سريعسيستم كنترل الكترونيكيدارا بودن صفحه نمايش در برخي مدلنكات نگهداري بهينه يخچال فريزر الكترواستيلبهترين تعميركار يخچال الكترواستيل براي رفاه حال شما عزيزان به نكات ايمني و نگهداري دستگاه شما پرداخته است تا با افزايش دانش شما ؛ علاوه بر اينكه در حفظ دستگاه خود ميكوشيد كمتر نيازمند تعميرات يخچال الكترواستيل خود شويد.
محل نصب يخچال الكترواستيل نبايد مرطوب باشد.بر روي سيم برق يخچال هيماليا وسايل سنگين قرار ندهيد و در صورت مشاهده پارگي در سيم با دست خيس آن را لمس نكنيد.براي خارج كردن يخچال الكترواستيل از برق به هيچ عنوان با كشيدن سيم اقدام به خارج كردن دوشاخه از پريز نكنيد.پريز برق را چك كنيد. در صورت شل بودن پريز نسبت به تعمير آن اقدام كنيد سپس دوشاخه يخچال را به پريز بزنيد.بر روي محصول هيچ چيزي قرار ندهيد.يخچال الكترواستيل را بيش از حد ظرفيت پر نكنيد.مواد غذايي داغ را درون يخچال قرار ندهيد.در صورتي كه قرار است براي بيش از سه هفته از يخچال استفاده نكنيد آن را از برق بيرون كشيد. يخچال را از موا غذايي خالي كنيد و سپس داخلآن را تميز كنيد.هنگام نصب دستگاه دقت كنيد هر چهار پايه يخچال الكترواستيل بر روي زمين قرار گرفته باشد.ولتاز ورودي به دستگاه بايد 220 ولت باشد.در صورت بروز هرگونه ايراد در عملكرد دستگاه با نمايندگي تعميرات يخچال الكترواستيل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.