راهنماي خريد قوزبند طبي

معرفي بهترين برندهاي لوازم آرايشي

راهنماي خريد قوزبند طبي

۹ بازديد

هر خريد قوزبند طبي از مواد نرم و بادوام ساخته مي شود كه مي تواند حداكثر آسايش را در حالي كه شما بدون فشار يا فرو دادن شكم، زير بغل و حتي كتف هايتان، وضعيت نرمالتان را حفظ مي كنيد؛ فراهم آورد. تسمه هاي عريض قوزبند طبي،  فشار را از روي شانه شما برداشته و كمك مي كند تا بدنتان با تمرين دادن به عضلات و ستون فقرات، به حالت طبيعي خود برگردد. در حالي كه به تدريج عادت به ماندن در حالت خوب را در شما تقويت مي كند، باعث افزايش اعتماد به نفستان هم خواهد شد.
از مزاياي ديگر يك قوز بند طبي استاندارد اين است كه شانه هاي شما را  را به عقب مي كشد و باعث بهبود اسكوليوز، تصحيح وضعيت غير مناسب قفسه سينه براي جلوگيري از آسيب بيشتر و سلامت ستون فقرات خواهد شد. در ضمن نوارهاي موجود در قوزبند طبي، به شما امكان مي دهد تا تنظيمات لازم را انجام دهيد.
خصوصيات يك قوزبند طبي خوب؟قابل تنظيم است.در اندازه هاي كوچك، متوسط و بزرگ موجود است و مشتري مي تواند با توجه به سايز و جنسيت خود، يكي را انتخاب كند.در رنگ هاي متفاوتي خدمت مشتريان عرضه مي شود.داراي بريس هاي پشتي است.در اثر استفاده، قوز را تشديد نمي كند.جنس آن نرم و مقاوم و در عين حال قابل شست و شو است.شانه ها را به عقب مي كشاند و قوز كمر را پر مي كند.ضد حساسيت باشد.نوار كشي داشته باشد.نحوه بسته شدنكشور سازندهترجيحا از موادي مثل پليمر، ابر، كش و پارچه ساخته شده باشد.ميزان قابليت كشسانيمشاهده قيمت و خريد
]
خريد قوزبند طبي مناسبخريد قوزبند طبي مناسب
مهمترين عاملي كه بايد هنگام انتخاب قوزبند هاي طبي در نظر بگيريد اين است كه انتظار داريد چه قسمتهايي از بدن ساپورت شود؟ قسمتهاي تحتاني، مياني، بالاي پشت، شانه ها يا تركيبي از اين نواحي ؟
برخي از سبك ها، قالب ها و مواد ممكن است براي شرايط خاص و حتي فقط براي بدن افراد به خصوصي بهتر باشند. بنابراين براي انتخاب قوزبند طبي مناسب با شرايط خود، حتما با يك پزشك مشورت كنيد.
يك قوزبند طبي مناسب بايد از كمر محافظت كرده و ماهيچه ها و ستون فقرات را از آسيب، خستگي، استرس بدني و وضعيت نادرست بدن دور نگه دارد.
برخي از محصولات عرضه شده تحت عنوان قوزبند طبي، داراي خاصيت آهن ربا درماني هستند و به طور خاص تر براي كمك به بهبود گردش خون و تحريك بهبودي سيستم بدن طراحي شده اند.
برخي از مدل هاي جديد تر قوزبند طبي، مجهز به اجزايي خاص تري مثل ماساژور،  براي كمك به كاهش درد و سفتي عضلات بدن هستند. برخي توليدات عرضه شده به بازار، اين كار را با ماساژورهاي الكتريكي انجام مي دهند و برخي ديگر با استفاده از گره هاي چوبي گرد يا يك سيستم پد منحصر به فرد، كمر را ماساژ مي دهند. اين مطلب هم جالب است كه بدانيد؛ برخي از قوزبند هاي طبي، حاوي شكاف هاي به خصوصي براي قرار گيري كيسه هاي آب گرم يا سرد هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.