آرشیو اردیبهشت ماه 1400

معرفي بهترين برندهاي لوازم آرايشي

چگونه عشق يك طرفه مان را درمان كنيم؟

۸ بازديد

عشق يك طرفه به شخصي كه احساس شما نيست و قدر شما را نمي داند با گذشت زمان بسيار سخت و نااميد كننده مي شود. بعد از مدتي عشق يك طرفه افسردگي و ساير اختلالات خلقي را براي شما به ارمغان مي آورد. بيشتر افرادي كه احساس يك طرفه و عاشقي دارند به اميد روزي كه به عزيزانشان برسند زندگي مي كنند. در واقع آنها با خود عهد بستند كه با او تنها باشند. اما گاهي عشق يك طرفه بعد از يك رابطه دو طرفه به وجود مي آيد. در اين حالت ، رابطه مي تواند با درگيري هاي بسياري همراه باشد. شما وقت و انرژي خود را صرف شخصي مي كنيد كه حتي زحمت فكر كردن درباره شما را ندارد. اگر در عشق خود احساس كمي تعادل داريد ، با ما همراه باشيد.

عشق يك طرفه

در عشق يك طرفه ، ميل به يك عاشق موضوعي است كه فقط در ذهن ايجاد مي شود. گاهي اوقات عاشق فكر مي كند كه عاشق او را نيز دوست دارد ، اما بيان آن مانعي دارد. در يك رابطه يك طرفه ، معمولاً يك ارائه دهنده خدمات وجود دارد و تمام تلاش ها توسط او انجام مي شود. از آنجا كه عشق و عواطف دريافت نمي كند ، احساس كينه و عصبانيت پنهاني را تجربه مي كند. افراد اغلب احساس وابستگي يا تحريك نسبت به يك فرد را با احساس عشق اشتباه مي گيرند. پيشنهاد مي كنيم مقاله علائم عاشق شدن را مطالعه كنيد.

نشانه هاي عشق يك طرفه

اگر علائم زير را در روابط خود مشاهده كنيد ، مي توانيد به عشق يك طرفه خود اطمينان بيشتري داشته باشيد. همچنين براي تشخيص علائم عشق مردانه نيز كليك كنيد.

  • شما هميشه مكالمه را باز مي كنيد.
  • هرگز احترامي كه شايسته آن هستيد را نخواهيد گرفت.
  • فقط شما به عنوان والدين مي توانيد به طور قطع بدانيد.
  • حتي اگر معشوق نشان دهد علاقه اي به شما ندارد ، باز هم اميد خواهيد داشت.
  • اولويت برقراري ارتباط با ديگران براي شما كاهش مي يابد.
  • براي ديگري مهم نيست كه شما با او تماس بگيريد.
  • به شما زمان زيادي نمي دهد و پاسخگوي تماس ها و پيام هاي شما نيست.
  • از دوستان مشترك مطلع شويد.

چه عواملي باعث ايجاد ارتباط يك طرفه مي شود؟

عوامل مختلفي در پيدايش عشق يك طرفه تأثير دارند. اولين عامل ظاهري است كه در طرف مقابل داريد. عامل دوم شكسته شدن و تجربه هاي تلخي است كه در زندگي براي شما اتفاق افتاده است. اين اتفاقات بدون اطلاع شما وارد ذهن شما مي شود تا بتوانيد به خواسته هاي خود برسيد. گاهي اوقات رفتار طرف مقابل شما را به اشتباه متقاعد مي كند كه او نيز شما را دوست دارد. اگر اينگونه نباشد.

عامل سوم عشق يك طرفه به نداشتن شخصي براي ادامه زندگي است. در اين حالت مي توانيد از روش جبران خسارت استفاده كنيد. يعني فردي عاشق شخصي مي شود كه فكر مي كند براي جبران محروميت در زندگي عاشق او خواهد بود.

چگونه ممكن است در دام عشق يك طرفه نيفتيم؟

علاقه مند شدن به شخصي كه هيچ احساس و ارزشي براي شما ندارد ، عزت نفس شما را از بين مي برد. قرار گرفتن در يك رابطه عاشقانه يك طرفه مي تواند دشوارتر از آن باشد كه فكر مي كنيد. عشق يك طرفه منجر به خيانت ، طلاق عاطفي ، اضطراب ، خشونت خانگي و … مي شود.

يكي از مهمترين راههاي جلوگيري از عشق يك طرفه شناخت احساساتي است كه واقعي نيستند؛ در واقع ، اين نوع عشق اشتباه است و براي شما مشكل ايجاد مي كند. براي اطلاعات بيشتر مقاله عشق اشتباه را بخوانيد. براي جلوگيري از عشق يك طرفه از راهكارهاي زير استفاده كنيد:

 

منبع:

پرشين نيوز

مدت زمان لازم براي پشت سر گذاشتن شكست عشقي

۸ بازديد

در مراحل شكست عشقي ، فرد احساسات متفاوتي را تجربه مي كند. در طي اين مراحل ، فرد ممكن است دچار افسردگي يا مشكلاتي در زندگي و ارتباطات شود. اما چه تعداد از اين تغييرات براي فرد موجه است و با گذشت زمان برطرف مي شود؟ شكست عشقي عواقب يكساني براي افراد با خصوصيات شخصي متفاوت ندارد ، اما آنچه براي بيشتر افراد يكسان است مراحل شكست عشقي است. با آگاهي از احساسات در اين مراحل ، مردم بهتر مي توانند با شرايط پيش رو كنار بيايند. براي درك علائم و دلايل شكست عشقي كليك كنيد و در اين مقاله براي شركت در اين دوره با ما همراه باشيد.

شكست عشق

شكست در عشق يكي از اتفاقات تلخي است كه هركسي مي تواند در زندگي خود تجربه كند. قطع رابطه عاطفي به هر دليلي ، چه شخصي و چه شخص ديگري ، تجربه شكست عشقي ناميده مي شود. بعد از هر شكست عشقي ، فرد احساسات متفاوتي را تجربه مي كند. سازگاري با اين احساسات مي تواند روندي دردناك و زمانبر باشد. زيرا در طول دوره دوستي ، طرفين رابطه عاطفي عميقي را تجربه مي كنند كه بازگشت به گذشته را غيرممكن مي كند. با خواندن اين مقاله در مورد بهترين راه هاي جدايي اطلاعات كسب كنيد.

 

مراحل شكست عشقي

در مرحله انتقال از شكست عشقي چهار مرحله وجود دارد ، اين مراحل ممكن است به ترتيب اتفاق نيفتد يا ممكن است فرد در برهه اي به يكي از مراحل شكست عشقي بازگردد. در اينجا چهار مرحله معمول وجود دارد:

مراحل شكست عشقي اولين قدم انكار است

انكار اولين واكنش فرد در برابر شكست عشق و از دست دادن عزيزي است. شايد باور نكنيد كه آن را گم كرده ايد. شما ممكن است به هيچ عنوان ناراحت نشويد و يا واكنشي نشان دهيد كه انگار اتفاقي نيفتاده است. اين مرحله از شكست عشقي براي افراد مختلف متفاوت است. براي بعضي ممكن است چندين ساعت طول بكشد و براي بعضي ممكن است چند روز طول بكشد. اما ماندن در اين مرحله علامت بدي است. اگر كسي در اطراف شما براي مدت طولاني در اين مرحله بماند ، مي توانيد از كمك حرفه اي روانشناس و روش هاي روان درماني استفاده كنيد. براي اطلاعات بيشتر در مورد روان درماني كليك كنيد.

مراحل شكست عشقي مرحله دوم عصبانيت

معمولاً فرد واقعيت را پس از انكار مي بيند. او متوجه مي شود كه شخص مقابل ديگر در دسترس او نيست و همه چيز تمام است. اين واقعيت معمولاً شما را عصباني مي كند. ممكن است از اين كه زندگي خود را در رابطه اي سپري كرده ايد كه پايان ندارد عصباني باشيد و يا از ديگران عصباني باشيد و آنها را مقصر پايان رابطه بدانيد. ممكن است از معشوق خود بسيار عصباني شويد. در اين دوره اما از هر اتفاقي كه رخ داده عصباني مي شويد.

مراحل شكست عشقي مرحله سوم غم و اندوه

غم و افسردگي سومين واكنش طبيعي شما در برابر جدايي خواهد بود. اين مي تواند طولاني ترين مرحله باشد و چندين ماه طول خواهد كشيد. وقتي خشم شما فروكش كرد ، مي فهميد كه از دست دادن معشوق خود چقدر ناراحت هستيد و اينكه ديگر او را نداريد ، احساس افسردگي در شما ايجاد مي كند. در اين مرحله ، ممكن است از رنجي كه تجربه كرده ايد غمگين شويد.

مراحل شكست عشقي مرحله چهارم پذيرش

پذيرش آخرين مرحله است. پذيرش به اين معني است كه شما با اين واقعيت كنار آمده ايد كه عزيزتان آنجا نيست و پذيرفته ايد كه نمي توانيد با او باشيد. احساس شديد غم و غضب فروكش مي كند. اين پذيرش به اين معني نيست كه ديگر آن را به خاطر نمي آوريد يا از دست دادن آن پشيمان نيستيد. بلكه احساسات شديد شما تنظيم مي شود و مي توانيد واقعه و علت آن را منطقي تحليل كنيد.

منبع:

 

تودي نيوز

معايب و مزاياي دوستي هاي مجازي

۱۰ بازديد

عصر فناوري و ارتباطات گسترده مردم در اقصي نقاط جهان منجر به ظهور نوع جديدي از ارتباطات و دوستيابي ها به نام دوستيابي آنلاين و دوستي هاي مجازي شده است. دوستي هايي كه گاهي اوقات به دوستي هاي عميق و حتي ازدواج منجر مي شود و گاهي اوقات به حوادث ناخوشايند و آسيب هايي مانند تجاوز ، فحشا ، اعتياد و قتل منجر مي شود. دوست يابي آنلاين ارتباط با ديگران را براي شما آسان مي كند ، اما مخالفان همسريابي آنلاين دلايل و معايبي زيادي دارند. در اين مقاله به مزايا ، معايب و الزامات همسريابي آنلاين خواهيم پرداخت. پيشنهاد مي كنيم مقاله روابط دختر و پسر را مطالعه كنيد.

 

دوست يابي آنلاين چيست؟

همانطور كه از دوستي هاي مجازي مي دانيد ، اين ارتباطات در متن اينترنت و شبكه هاي مجازي است. روابطي كه به افراد امكان مي دهد در هر موقعيت و هر جاي دنيا دوست پيدا كنند و سپس روابطي را شكل مي دهند كه در آن مهمترين مسئله براي يك رابطه سالم ، يعني. اما آيا اين دانش براي دوستي كافي است؟

بايد بگويم نه در فضاي مجازي ، مردم ناگزير واقعيت هايي را ارائه مي دهند ، زيرا آنها وجود ندارند. افراد توانايي كنترل و حتي ويرايش حرفه ها و عواطف خود را در اين فضا دارند ، اين باعث مي شود واقعيت به صورت غير واقعي در ذهن طرف مقابل به تصوير كشيده شود. اصالت پيش شرط دوستي است و در چنين ارتباطات و دوستي هاي مجازي افراد مي توانند هر كسي باشند. براي اطلاعات بيشتر در مورد صحت كليك كنيد.

 

دوستيابي آنلاين معايب دوستي آنلاين

ارتباطات آنلاين و دوستي هاي مجازي علاوه بر مزايا ، معايب مهم بسياري نيز دارند كه بهتر در نظر گرفته مي شوند. برخي از معايب آن موارد زير است:

۱- به دليل تعداد زياد افراد همفكر در اين فضا ، اين امر مي تواند منجر به جدايي از خانواده ، انزوا و افسردگي شود. توصيه مي كنيم مقاله تأثير برنامه هاي همسريابي بر روابط اجتماعي را مطالعه كنيد.

۲٫ افراد در اين فضاها معمولاً خود را به عنوان ايده آل معرفي مي كنند ، آرمان هايي كه مشخص نيست چقدر به واقعيت نزديك هستند.

۳٫ افرادي كه دوستي آنلاين را انتخاب مي كنند ممنوع هستند و يا با دنياي واقعي مشكل دارند. اين مي تواند باعث مشكلات و اختلالات رواني شود.

۴- اعتماد متقابل به چنين روابطي معمولاً نقض مي شود. افرادي كه مي بينيد ممكن است با چند نفر رابطه داشته باشند و مقايسه و سو susp ظن هاي زيادي در بين اينگونه آشنايان وجود دارد.

۵٫ در دوستي هاي آنلاين ، ابتدا دلبستگي ايجاد مي شود ، سپس آشنايي ، اين دلبستگي دانش كامل شخص ديگر را نقض مي كند و مي توان از حقايق چشم پوشي كرد. مخصوصاً اگر اين دلبستگي بين جنس مخالف و به قصد ازدواج باشد.

۶- رابطه جنسي چت و رابطه جنسي مجازي از ديگر معايب اين روابط است و از رابطه جنسي در افراد سالم و واقعي جلوگيري مي كند و مشكلات زيادي ايجاد مي كند. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد چت جنسي كليك كنيد.

منبع:

سفير نيوز