آرشیو آبان ماه 1399

معرفي بهترين برندهاي لوازم آرايشي

ليست بهترين هديه براي مردان

۳۹ بازديد

پيدا كردن هديه مناسب براي آقايان كار ساده‌اي نيست. درحالي كه اغلب، خانم‌ها با هديه‌هاي سنتي‌ مانند گل، طلا و جواهرات دلشاد مي‌شوند، بهترين هديه براي مردان اما يافتن هديه‌اي مناسب و جذاب براي آقايان مشكل به عقيده مي‌رسد. از اين جهت هدف داريم شما را براي خريد كادو تولد مردانه ارشاد كنيم. كادوهايي كه با خريدن آن‌ها پدر، پدر بزرگ، دوست و يا همسر خويش را خوشحال كنيد. در اين مقاله كوشش شده است ايده‌هايي ارائه گردد كه سليقه‌ها و گروه‌هاي سني گوناگون را در بر گيرد.
32 ايده جذاب براي كادو تولد مردانه1) هدفون بي سيماين هديه براي كسي مناسب است كه عاشق موسيقي مي‌باشد و زمان زيادي را در درازا روز براي گوش دادن آن صرف مي‌كند. اين هدفون‌ها به راحتي روي گوش پيمان گرفته و بي ‌سيم بودن آن يك مزيت بي اندازه به حساب مي‌آيد. هدفون‌هاي بي سيم با رنگ‌ها، مدل‌ها و قيمت‌هاي متنوعي در بازار موجود مي‌باشد كه با پروا به سليقه و بودجه خويش مي‌توانيد آن را تهيه كنيد.
كادو زايش مردانه - هديه زايش براي مردان - كادو زايش - هدفون بي سيم2) دريليك كادو تولد مردانه فني!! اين هديه بيشتر براي پدرها و پدر بزرگ‌ها و يا به طور كلي مرداني كه به كارهاي فني علاقه دارند، پسنديده است. بسياري از آقايان به تعقيب كامل كردن آلت آلات خود هستند و از اين كار لذت مي‌برند. فلذا به طور كلي افزار آلات، برگزيدن مناسبي براي كادو زايش آقايان است. به علاوه با توجه به كاربرد دريل در پيرامون خانه، اين هديه يك هديه‌ي پر استفاده خواهد بود. دريل‌ها انواع گوناگوني دارند اما براي خريد آن‌ها بايد به خوش دست بودن، سبك بودن و ناچيز صدا بودن آن‌ها پروا كنيد.
كادو زايش مردانه - هديه تولد براي مردان - كادو تولد - دريل3) دست‌بند سلامتياين هديه براي كساني مناسب است كه اهل ورزش كردن هستند و به سلامتي خويش اهميت مي‌دهند. وارسي بر تپش قلب، اندازه‌گيري استرس، تحليل آمادگي بدني و به طور كلي ثبت اطلاعات فعاليت‌هاي بدني همانند دوچرخه سواري و دويدن از امكانات يك دست‌بند سلامتي است. اين دست‌بند‌ها با امكانات و قيمت‌هاي متفاوت و در رنگ‌ها و مدل‌هاي متنوعي عرضه شده‌اند.
كادو زايش مردانه - هديه زايش براي مردان - كادو زايش - دست‌بند سلامتي4) باربيكيو قابل حملباربيكيو قابل حمل يك كادو زايش مردانه پسنديده است. به گزيده تر براي آقاياني كه به پختن گونه ها كباب علاقه‌مند مي‌باشند. برتري اين نوع باربيكيو قابل حمل بودن آن است به طوري كه در مسافرت‌ها و تفريحات دسته‌جمعي بسيار پر استعمال است. اين گونه هديه اگر چه به نام كسي است كه تولدش است ولي به كام همه‌ي اعضاي خانواده مي‌باشد.
كادو زايش مردانه - هديه تولد براي مردان - كادو تولد - باربيكيو قابل حمل5) اسپيكر بي‌ سيماين گونه اسپيكر، بدون سيم و قابل حمل است. پس در مكان‌هاي گوناگون همانند خانه، ماشين، پارك و پيرامون كاري مورد استفاده مي‌باشد. اين هديه بيشتر باره علاقه پسران جوان است لغايت مردان مسن.
كادو تولد مردانه - هديه زايش براي مردان - كادو زايش - اسپيكر بي سيم6) تلسكوپبراي كسي كه عاشق تماشاي ستارگان است، تلسكوپ يك هديه تولد بسيار پسنديده است. محدوده بها تلسكوپ زياد متفاوت است و شما مي‌توانيد با توجه به بودجه خود، خريد مناسبي داشته باشيد. در حال آماده قيمت تلسكوپ از محدوده 300 هزار تومان شروع شده و تا بها نزديك 6 ميليون تومان پيوستگي دارد.
كادو زايش مردانه - هديه تولد براي مردان - كادو تولد - تلسكوپ7) ساعت هوشمنداين هديه براي كساني توصيه مي‌شود كه عاشق تكنولوژي هستند. ساعت‌هاي هوشمند علاوه بر كارايي، جنبه‌ي تزييني نيز دارند. فلذا براي كساني كه به نما خود اهميت مي‌دهند، زياد مناسب است. هنگام خريد اين گونه ساعت پروا كنيد برند آن با برند تلفن هوشمند شخصي كه تولدش است، همخواني داشته باشد.

علامتهاي روي ظروف يكبار مصرف نشانه چيست؟

۳۴ بازديد



راهنماي خريد ظروف يكبار مصرف, انواع ظروف يكبار مصرف


در ماه مبارك رمضان، استفاده از شيرينجات و مواد غذايي از قبيل آش و حليم در جامعه رونق خاصي پيدا مي‌كند كه ضروري است نكاتي را در اين خصوص رعايت نمود. يكي از اين نكات ظروفي است كه در هنگام خريد آش و حليم جهت حمل اين مواد غذايي استفاده مي‌شود.

استفاده از ظروف پليمري يا به اصطلاح يك‌بار مصرف پلاستيكي به چند دليل از قبيل استفاده آسان، صرفه‌جويي در زمان و رعايت بهداشت در زندگي مردم نقش گسترده‌اي پيدا كرده است. البته يكي از ايرادهاي استفاده از اين ظرف‌ها، آلودگي محيط زيست به دليل قابل بازيافت نبودن اين ظرف‌ها است.

استفاده از اين ظرف‌ها مي‌تواند در سلامت فرد اثر زيادي داشته باشد. استفاده از ظرف‌هاي يك‌بار مصرف نامناسب، عارضه‌هاي بسياري به همراه خواهد داشت.

ظرف‌هاي يك‌بار مصرف انواع زيادي دارند كه براي هر نوع غذا يا نوشيدني بايد از ظرفي كه براي آن نوع ماده غذايي ساخته شده استفاده كرد. مصرف‌كنندگان ظرف‌هاي يك‌بار مصرف بايد به نشان‌هاي اختصاري كه در كف ظرف نقش بسته، توجه كنند. مانند PP يا PS كه نشان‌دهنده جنس ظرف و در نهايت بيان‌گر نوع مصرف و كاربرد آن ظرف است.

نياز است مصرف‌كنندگان با علايمي كه در كف ظروف يك‌بار مصرف حك شده‌اند آشنايي داشته باشند، يكي از اين علايم PP يا ظروف "پلي‌پروپيلن” است كه براي جابه‌جايي فرآورده‌هاي غذايي داغ از قبيل آش و حليم با دماي بالاتر از 70 درجه سانتي‌گراد استفاده مي‌شود. همچنين براي بسته‌بندي فرآورده‌هاي لبني مانند ماست، خامه و پنير نيز استفاده مي‌شود.

ظروف با علايم PS يا ظروف "پلي‌استايرن” تنها براي فرآورده‌هاي غذايي در دماي عادي و كمتر از 70 درجه سانتي‌گراد توصيه مي‌شوند و نمي‌توان از آن براي نوشيدني‌هاي داغ مانند چاي، شير و قهوه، فرآورده‌هاي غذايي با دماي بالا  و فرآورده‌هاي خوراكي چرب مانند كره و مارگارين استفاده كرد

اسباب كش هاي حرفه اي

۳۷ بازديد

طرز اسباب كشي, اسباب كشي هاي حرفه اي


قديم ترها وقتي قرار بود يكي از اهالي فاميل اسباب‌كشي كند همه جمع مي‌شدند و از بسته‌بندي و حمل‌ونقل گرفته تا چيدمان و نصب وسايل در خانه جديد كمك مي‌كردند اما امروزه به‌خاطر بيشتر شدن گرفتاري و البته دورتر شدن آدم‌ها از هم تقريبا بايد تنهايي اسباب‌كشي كرد و هزينه‌هاي زيادي نيز متحمل شد!

اگر فكر مي‌كنيد هزينه‌هاي اسباب‌كشي فقط در كرايه ماشين خلاصه مي‌شود سخت در اشتباهيد. حالا ديگر اسباب‌كشي‌ها هم مدرن شده‌اند و كلي دنگ و فنگ دارند. اگر شما هم در شرف اسباب‌كشي هستيد مطلب امروز را از دست ندهيد.

كاميون يا وانت؟ مسئله اين است
اسباب‌كشي به روش امروزي خرج دارد البته بايد جيبتان را بسنجيد و بعد سراغ مدل‌هاي مختلف آن برويد. براي حمل وسايل به خانه جديد 2گزينه پيش رو داريد؛ يكي خاورهاي بزرگ و ديگري هم وانت‌بارها كه بايد تعداد و اندازه وسايل خانه را بررسي كرده و يكي را انتخاب كنيد.

 

همين كه يك گشت كوتاه در قسمت حمل و نقل درون شهري آگهي‌هاي روزنامه‌ها بزنيد با تعداد زيادي شركت‌هاي حمل بار مواجه مي‌شويد. معمولا شركت‌ها يا صاحبان ماشين‌ها در آگهي‌هاي خود منطقه يا محدوده خيابان‌هايي كه در آن كار مي‌كنند را نوشته‌اند كه اين، كار شما را آسان‌تر مي‌كند و مي‌توانيد راحت‌تر گزينه مناسب را انتخاب كنيد.

 

نخستين سؤالي كه هنگام تماس با اين شركت‌هاي خدماتي با آن مواجه مي‌شويد مسافت مسيرتان از مبدا به مقصد، تعداد طبقه‌هاي خانه قديمي و خانه جديد و روز اسباب‌كشي است. براساس ميزان مسافت بين مبدا و مقصد و تعداد طبقه‌ها در هر دو طرف، نرخ كرايه و حمل‌ونقل فرق مي‌كند. معمولا هم اسباب‌كشي را 2يا 3ساعته حساب مي‌كنند.

 

يعني اگر كل زمان حمل بار از خانه(مبدا) تا خانه(مقصد) بيشتر از 2يا 3ساعت مشخص شده طول بكشد ناچار خواهيد بود هزينه اضافه‌تري را متحمل شويد! براي حمل اسباب تعدادي كارگر هم لازم داريد كه شركت‌ها مي‌فرستند.

شركت‌هاي صفر تا صدي
اگر حاضر باشيد پول بيشتري خرج كنيد مي‌توانيد بدون هيچ دردسر و زحمتي كارهاي اسباب‌كشي را به شركت‌هاي مخصوص بسپاريد؛ شركت‌هايي كه از صفر تا صد كارها را برايتان انجام مي‌دهند.

 

در صفحات آگهي روزنامه‌ها ستون‌هايي با عنوان بسته‌بندي لوازم و اثاثيه وجود دارد كه پر از اين مدل آگهي‌ها هستند. بعضي از اين آگهي‌ها فقط لوازم بسته‌بندي و كارتن‌هاي نو با اندازه‌هاي مختلف و طراحي ويژه كه مخصوص بسته‌بندي و حمل اسباب هستند را مي‌فروشند اما بعضي ديگر همه كار از جمع‌آوري و بسته بندي تمام لوازم تا حمل‌ونقل و چيدمان و نصب در محل جديد را انجام مي‌دهند.

 

اين شركت‌ها معمولا كارگر خانم هم دارند و تضمين هم مي‌دهند كه سر وسايل هيچ بلايي نخواهد آمد. اينطوري فقط كافي است بر كارشان نظارت كنيد و هيچ زحمتي هم لازم نيست براي اسباب‌كشي بكشيد. وقتي با اين شركت‌ها تماس بگيريد نخستين چيزي كه به شما خواهند گفت اين است كه بايد از خانه و لوازمش بازديد كنند تا قيمت بدهند.

 

اين قيمت‌ها براي همان صفر تا صدي است كه گفتيم و البته براي بسته‌بندي و حمل تمام وسايل خانه از خرده‌ريزها تا وسايل بزرگي مثل مبل، يخچال و... به گفته اين شركت‌ها آنها با روش‌هاي خاصي در كارتن‌هاي مخصوص و با لوازم بسته‌بندي مخصوص كار مي‌كنند؛ براي مثال براي بعضي از وسايل از ضربه‌گير استفاده مي‌كنند. براي نصب وسايلي مثل لوسترها، اجاق گاز، ماشين لباسشويي و ... هم از كارگرهاي تخصصي استفاده مي‌كنند.

 

اين شركت‌ها فقط براي اسباب‌كشي خانگي نيستند و جا‌به‌جايي وسايل اداري را هم انجام مي‌دهند. همه اين كارها به شرطي است كه پول زيادي در جيبتان حاضر و آماده خرج كردن باشد.

فقط حمل سنگين ها
اگر تصميم داريد خودتان وسايل سبك را بسته‌بندي و حمل كنيد و فقط كار سنگين‌ترها را به شركت‌ها بسپاريد، بدانيد كه اين شركت‌ها كارشان بسته‌بندي حرفه‌اي و جابه‌جايي وسايل سنگيني مثل يخچال سايد‌باي‌سايد، بوفه‌هاي بزرگ، تردميل، گاو صندوق و مبل‌هاي سنگين است.

 

 

خودشان هم كارگر و كاميون مي‌آورند و كار اين وسايل سنگين را انجام مي‌دهند.

قيمت هر وسيله‌اي را هم براساس ابعاد و وزن جداگانه حساب مي‌كنند. اين نرخ براي روز تعطيل است و روزهاي معمولي حدود 5تا 20هزار تومان ارزان‌تر حساب مي‌شود.

هزينه ها را كم كنيد
هرچه وسايل شما كمتر باشد هزينه‌ها از كارگر تا وسيله حمل‌ونقل كمتر مي‌شود. پس موقع جمع‌آوري وسايل به دردنخورها را دور بريزيد و آنهايي هم كه لازم نداريد به كساني كه نياز دارند هديه بدهيد؛ به اين ترتيب مي‌توانيد براي مثال به جاي كاميون، وانت با تعداد كمتر كارگر كرايه كنيد.


فكر بسته‌بندي اسباب ريز توسط شركت‌ها را از سرتان بيرون كنيد. خودتان با روزنامه باطله، ضربه‌گير و كارتن‌هاي مقوايي جمع كنيد و اين وسايل را بسته‌بندي كنيد. فقط بسته بندي وسايل سنگين و گران‌قيمت مثل بوفه، مبل، يخچال‌و... را به شركت‌ها بسپاريد.


سعي كنيد روزهاي تعطيل يا زمان‌هاي خاصي مثل بعد از تعطيلي مدارس اسباب‌كشي نكنيد چون در اين روزها سر شركت‌ها و اتوبارها شلوغ است و پول بيشتري بابت خدمتشان مي‌گيرند.


از دوستان و فاميل براي بسته‌بندي و حمل‌ونقل وسايل استفاده كنيد؛ به اين ترتيب خيلي در هزينه‌ها صرفه جويي كرده‌ايد. برايشان غذا و نوشيدني فراهم كنيد و حتي كار را به چند روز مختلف تقسيم كنيد تا از فشار زياد آن كاسته شده و بيشتر شبيه يك مهماني دور همي به‌نظر برسد.


سعي كنيد همه وسايل را در يك ماشين جا دهيد تا نياز به برگشت دوباره يا كرايه 2 ماشين نباشد كه به اين ترتيب هزينه‌ها دوبرابر خواهد شد.


جعبه‌هاي بزرگ و محكم براي بسته‌بندي پيدا كنيد تا مقدار بيشتري وسيله در آن جابگيرد، البته نه آنقدر بزرگ كه بر اثر سنگيني قابل جابه‌جايي نباشد يا كارتن زود پاره شود.

ايده هايي براي جشن قدم

۴۴ بازديد

جشن قدم,تم براي جشن قدم,جشن اولين قدم

جشن اولين قدمهايت مبارك

 

 جشن قدم كودك

معمولا پدر مادرها بعد از اينكه فرزندشان شروع به راه رفتن مي كنند و اولين قدم هاي كوچك خود را به جلو مي گذارد تا شروع به راه رفتن كند جشني خودماني را به همراه دوستان نزديك و خانوادشان برگزار مي كنند كه به جشن قدم معروف است. در ادامه مقاله شما را دعوت به ديدن تزيينات جشن قدم ميكنيم.

 

جشن قدم كودك,كيك جشن قدم,جشن قدم

گيفت جشن قدم

 

كيك جشن قدم

 

هديه جشن قدم,گيفت جشن قدم,جشن قدم

تزيينات جشن قدم

 

تم براي جشن قدم,كيك جشن قدم,هديه جشن قدم

ايده هايي براي جشن قدم

 

گيفت جشن قدم,تزيين جشن قدم,جشن قدم

جشن اولين قدم

 

ايده هايي براي جشن قدم,گيفت جشن قدم,جشن قدم

هديه جشن قدم

 

ايده هاي جشن قدم,جشن قدم نوزاد,تم براي جشن قدم

ايده هاي جشن قدم

 

تزيينات جشن قدم,جشن قدم,هديه جشن قدم

جشن قدم كودك

 

 

كيك جشن قدم,ايده هاي جشن قدم,جشن اولين قدم

تزيين جشن قدم

 

جشن قدم,گيفت جشن قدم,تزيين جشن قدم

تم براي جشن قدم