اميرخسرو عباسي و دختر خونده بهاره رهنما در يك قاب

معرفي بهترين برندهاي لوازم آرايشي

اميرخسرو عباسي و دختر خونده بهاره رهنما در يك قاب

۱۱ بازديد

اميرخسرو عباسي همسر بهاره رهنما بازيگر معروف سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شده است. او  مدير شركت پارس پخش كهن است. اميرخسرو عباسي قبل از بهاره رهنما يك بار ازدواج كرده و حاصل اين ازدواج يك فرزند دختر است. جالب است بدانيد كه اولين كرم شتر مرغ در ايران توسط شركت ايشان توليد شده است. به تازگي تصويري از امير خسرو عباسي و فرزندش در اينستاگرام منتشر شده است. براي مشاهده اين عكس در Niksalehi همراه ما باشيد.
امير خسرو عباسي و فرزندشاميرخسرو عباسي با انتشار اين عكس نوشت:
دختر قشنگم لبخند و خنده‌هايت كه كيلومتر‌ها ادامه پيدا مي‌كند قلب و روح من گرم مي‌شود تو خيلي سريع بزرگ مي‌شوي در حالي كه من آرزو مي‌كنم هر لحظه با تو بودن تا ابد ادامه داشته باشد
اميرخسرو عباسي و دخترش انيساميرخسرو عباسي و دخترش انيسشغل اميرخسرو عباسي همسر بهاره رهنماامير خسرو عباسي متولد ۱۳۵۳ و ساكن محله الهيه تهران است. مهندس اميرخسرو عباسي مدير شركت پارس پخش كهن است كه توليد ۱۲۰ قلم كالاي ايراني در صنعت آرايشي و بهداشتي با برند ژاكسي و هاينس (HIGHNESS-JUXI)  را انجام مي دهند.
بهاره رهنما دركنار امير خسرو عباسي و فرزندشبهاره رهنما دركنار امير خسرو عباسي و فرزندشدر سال ۹۵ به عنوان جوان كارآفرين براي راه اندازي توليدات محصولات آرايشي و بهداشتي ايراني معرفي شده است. وي در سال ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ موفق به دريافت تنديس از دست نماينده وزير شد.
همچنين اولين كرم شتر مرغ در ايران توسط شركت امير خسرو عباسي توليد شده است.
بهاره رهنما و همسرشبهاره رهنما و همسرشامير خسرو عباسي و بهاره رهنما در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ مصادف با تولد امام رضا (ع) در صحن مطهر ايشان به عقد يكديگر در آمدند. اين دو طي مراسمي باشكوه و با حضور هنرمندان سرشناس در ۴ شهريور ۱۳۹۶ پيوندشان را جشن گرفتند.
همسر خانم بازيگرهمسر خانم بازيگراميرخسرو عباسي: كارآفرين كسي است كه از فكر و انديشه خود در جهت خلق يك ايده كمك مي گيرد. اين فكر و انديشه هم به پيدايش فرصت هاي شغلي كمك مي كند و هم باعث مي شود تا از كم ترين امكانات به بهترين نتايج دست پيدا كرد. كارآفرينان بدون دريافت هيچ گونه تسهيلاتي به دلايلي كه عنوان كردم در اين كار موفق بوده اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.