معايب و مزاياي دوستي هاي مجازي

معرفي بهترين برندهاي لوازم آرايشي

معايب و مزاياي دوستي هاي مجازي

۱۰ بازديد

عصر فناوري و ارتباطات گسترده مردم در اقصي نقاط جهان منجر به ظهور نوع جديدي از ارتباطات و دوستيابي ها به نام دوستيابي آنلاين و دوستي هاي مجازي شده است. دوستي هايي كه گاهي اوقات به دوستي هاي عميق و حتي ازدواج منجر مي شود و گاهي اوقات به حوادث ناخوشايند و آسيب هايي مانند تجاوز ، فحشا ، اعتياد و قتل منجر مي شود. دوست يابي آنلاين ارتباط با ديگران را براي شما آسان مي كند ، اما مخالفان همسريابي آنلاين دلايل و معايبي زيادي دارند. در اين مقاله به مزايا ، معايب و الزامات همسريابي آنلاين خواهيم پرداخت. پيشنهاد مي كنيم مقاله روابط دختر و پسر را مطالعه كنيد.

 

دوست يابي آنلاين چيست؟

همانطور كه از دوستي هاي مجازي مي دانيد ، اين ارتباطات در متن اينترنت و شبكه هاي مجازي است. روابطي كه به افراد امكان مي دهد در هر موقعيت و هر جاي دنيا دوست پيدا كنند و سپس روابطي را شكل مي دهند كه در آن مهمترين مسئله براي يك رابطه سالم ، يعني. اما آيا اين دانش براي دوستي كافي است؟

بايد بگويم نه در فضاي مجازي ، مردم ناگزير واقعيت هايي را ارائه مي دهند ، زيرا آنها وجود ندارند. افراد توانايي كنترل و حتي ويرايش حرفه ها و عواطف خود را در اين فضا دارند ، اين باعث مي شود واقعيت به صورت غير واقعي در ذهن طرف مقابل به تصوير كشيده شود. اصالت پيش شرط دوستي است و در چنين ارتباطات و دوستي هاي مجازي افراد مي توانند هر كسي باشند. براي اطلاعات بيشتر در مورد صحت كليك كنيد.

 

دوستيابي آنلاين معايب دوستي آنلاين

ارتباطات آنلاين و دوستي هاي مجازي علاوه بر مزايا ، معايب مهم بسياري نيز دارند كه بهتر در نظر گرفته مي شوند. برخي از معايب آن موارد زير است:

۱- به دليل تعداد زياد افراد همفكر در اين فضا ، اين امر مي تواند منجر به جدايي از خانواده ، انزوا و افسردگي شود. توصيه مي كنيم مقاله تأثير برنامه هاي همسريابي بر روابط اجتماعي را مطالعه كنيد.

۲٫ افراد در اين فضاها معمولاً خود را به عنوان ايده آل معرفي مي كنند ، آرمان هايي كه مشخص نيست چقدر به واقعيت نزديك هستند.

۳٫ افرادي كه دوستي آنلاين را انتخاب مي كنند ممنوع هستند و يا با دنياي واقعي مشكل دارند. اين مي تواند باعث مشكلات و اختلالات رواني شود.

۴- اعتماد متقابل به چنين روابطي معمولاً نقض مي شود. افرادي كه مي بينيد ممكن است با چند نفر رابطه داشته باشند و مقايسه و سو susp ظن هاي زيادي در بين اينگونه آشنايان وجود دارد.

۵٫ در دوستي هاي آنلاين ، ابتدا دلبستگي ايجاد مي شود ، سپس آشنايي ، اين دلبستگي دانش كامل شخص ديگر را نقض مي كند و مي توان از حقايق چشم پوشي كرد. مخصوصاً اگر اين دلبستگي بين جنس مخالف و به قصد ازدواج باشد.

۶- رابطه جنسي چت و رابطه جنسي مجازي از ديگر معايب اين روابط است و از رابطه جنسي در افراد سالم و واقعي جلوگيري مي كند و مشكلات زيادي ايجاد مي كند. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد چت جنسي كليك كنيد.

منبع:

سفير نيوز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.