مدت زمان لازم براي پشت سر گذاشتن شكست عشقي

معرفي بهترين برندهاي لوازم آرايشي

مدت زمان لازم براي پشت سر گذاشتن شكست عشقي

۹ بازديد

در مراحل شكست عشقي ، فرد احساسات متفاوتي را تجربه مي كند. در طي اين مراحل ، فرد ممكن است دچار افسردگي يا مشكلاتي در زندگي و ارتباطات شود. اما چه تعداد از اين تغييرات براي فرد موجه است و با گذشت زمان برطرف مي شود؟ شكست عشقي عواقب يكساني براي افراد با خصوصيات شخصي متفاوت ندارد ، اما آنچه براي بيشتر افراد يكسان است مراحل شكست عشقي است. با آگاهي از احساسات در اين مراحل ، مردم بهتر مي توانند با شرايط پيش رو كنار بيايند. براي درك علائم و دلايل شكست عشقي كليك كنيد و در اين مقاله براي شركت در اين دوره با ما همراه باشيد.

شكست عشق

شكست در عشق يكي از اتفاقات تلخي است كه هركسي مي تواند در زندگي خود تجربه كند. قطع رابطه عاطفي به هر دليلي ، چه شخصي و چه شخص ديگري ، تجربه شكست عشقي ناميده مي شود. بعد از هر شكست عشقي ، فرد احساسات متفاوتي را تجربه مي كند. سازگاري با اين احساسات مي تواند روندي دردناك و زمانبر باشد. زيرا در طول دوره دوستي ، طرفين رابطه عاطفي عميقي را تجربه مي كنند كه بازگشت به گذشته را غيرممكن مي كند. با خواندن اين مقاله در مورد بهترين راه هاي جدايي اطلاعات كسب كنيد.

 

مراحل شكست عشقي

در مرحله انتقال از شكست عشقي چهار مرحله وجود دارد ، اين مراحل ممكن است به ترتيب اتفاق نيفتد يا ممكن است فرد در برهه اي به يكي از مراحل شكست عشقي بازگردد. در اينجا چهار مرحله معمول وجود دارد:

مراحل شكست عشقي اولين قدم انكار است

انكار اولين واكنش فرد در برابر شكست عشق و از دست دادن عزيزي است. شايد باور نكنيد كه آن را گم كرده ايد. شما ممكن است به هيچ عنوان ناراحت نشويد و يا واكنشي نشان دهيد كه انگار اتفاقي نيفتاده است. اين مرحله از شكست عشقي براي افراد مختلف متفاوت است. براي بعضي ممكن است چندين ساعت طول بكشد و براي بعضي ممكن است چند روز طول بكشد. اما ماندن در اين مرحله علامت بدي است. اگر كسي در اطراف شما براي مدت طولاني در اين مرحله بماند ، مي توانيد از كمك حرفه اي روانشناس و روش هاي روان درماني استفاده كنيد. براي اطلاعات بيشتر در مورد روان درماني كليك كنيد.

مراحل شكست عشقي مرحله دوم عصبانيت

معمولاً فرد واقعيت را پس از انكار مي بيند. او متوجه مي شود كه شخص مقابل ديگر در دسترس او نيست و همه چيز تمام است. اين واقعيت معمولاً شما را عصباني مي كند. ممكن است از اين كه زندگي خود را در رابطه اي سپري كرده ايد كه پايان ندارد عصباني باشيد و يا از ديگران عصباني باشيد و آنها را مقصر پايان رابطه بدانيد. ممكن است از معشوق خود بسيار عصباني شويد. در اين دوره اما از هر اتفاقي كه رخ داده عصباني مي شويد.

مراحل شكست عشقي مرحله سوم غم و اندوه

غم و افسردگي سومين واكنش طبيعي شما در برابر جدايي خواهد بود. اين مي تواند طولاني ترين مرحله باشد و چندين ماه طول خواهد كشيد. وقتي خشم شما فروكش كرد ، مي فهميد كه از دست دادن معشوق خود چقدر ناراحت هستيد و اينكه ديگر او را نداريد ، احساس افسردگي در شما ايجاد مي كند. در اين مرحله ، ممكن است از رنجي كه تجربه كرده ايد غمگين شويد.

مراحل شكست عشقي مرحله چهارم پذيرش

پذيرش آخرين مرحله است. پذيرش به اين معني است كه شما با اين واقعيت كنار آمده ايد كه عزيزتان آنجا نيست و پذيرفته ايد كه نمي توانيد با او باشيد. احساس شديد غم و غضب فروكش مي كند. اين پذيرش به اين معني نيست كه ديگر آن را به خاطر نمي آوريد يا از دست دادن آن پشيمان نيستيد. بلكه احساسات شديد شما تنظيم مي شود و مي توانيد واقعه و علت آن را منطقي تحليل كنيد.

منبع:

 

تودي نيوز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.