ويژگي انواع مدل جاكفشي داشبوردي خوب چيست ؟

معرفي بهترين برندهاي لوازم آرايشي

ويژگي انواع مدل جاكفشي داشبوردي خوب چيست ؟

۱۵ بازديد

يكي از لوازم مهم و ضروري در هر خانه اي جاكفشي مي باشد. اما خيلي از افراد از انواع مدل جاكفشي داشبوردي بي خبر هستند، كه ما در اين مقاله به بررسي آن پرداخته ايم.
اين مقاله در يك نگاه!!
ويژگي هاي يك جاكفشي ايده آل چيستدلايل تفاوت قيمت جاكفشيتوصيه هايي براي استفاده مناسب جا كفشيبررسي و شناخت انواع مدل جاكفشيدر فرهنگ مردمي كه در شرق زندگي مي كنند مخصوصا ما ايراني ها ، بهداشت و تميزي خانه اهميت بسياري براي ما دارد و يا اينكه با كفش وارد شدن به مسجد را بي حرمتي به حساب مي آوريم . در اوايل كفش هر را به صورت مرتب كنار يكديگر به صورت جفت ميگذاشتند و يا بر روي لبه ديوار يا طاق ميگذاشتند تا بالاخره جاكفشي ابداع شد و بسياري از مشكلات را براي ما حل كرد .
وظيفه يك جا كفشي فقط براي مرتب نشان دادن كفش ها نيست بلكه باعث ميشود كفش ها براي مدت بيشتري عمر كنند و خراب نشوند .
ويژگي هاي يك جاكفشي ايده آل چيست؟!زيبا باشدمقاوم بودهلبه اي تيز نداشته باشدضد خشدر داشته باشدآسان باز و بسته شدن در هاي آن سايز آن مناسب با فضايي كه قرار دارددر مدل جاكفشي جديد كشو هايي كوچك تعبيه شده است كه از آنها براي نگه داري لوازم جانبي كفش استفاده ميكنند نظير ( دستمال ، واكس ، پاشنه كش و . . . ) .
شما بايد قبل از خريد جاكفشي خود ابعادي كه نياز داريد آن داشته باشد را محاسبه كرده باشيد . با توجه به دو دليل به راحتي ميتوانيد محاسبه خود را انجام دهيد :
محلي كه قرار اشت جا كفشي در آن قرار گرفته باشداينكه نياز خانواده چه اندازه استابعاد از اين لحاظ اهميت دارد چون اگر از مقداري بيشتر باشد ديگر نميتوان به راحتي عبور كرد و جلوي رفت و آمد را ميگيرد و باز شدن در ها مانعي براي عبور ميشود براي همين بهتر است كه از در هاي كشويي و داشبوردي استفاده كنيد .


 در اين رابطه كه هر فرد در خانواده چقدر بايد در جاكفشي فضا داشته باشد بايد به طور متوسط بين 2 الي 4 كفش براي شخص قرار داده شود . عمق يك جا كفشي نيز بايد مناسب بوده و بايد عمق آن 30 سانتي متر باشد تا به طور كامل كفش هايتان در آن جا بگيرد و از آن بيرون نزند .
اگر ميبينيد كه بر روي زمين جايه خوبي براي جا كفشي وجود ندارد ميتوانيد از جاكفشي مدل جديد استفاده كنيد كه بر روي ديوار نصب شده و نمايي زيبا را ايجاد ميكند .
دلايل تفاوت قيمت جاكفشي :شايد در بازار ديده باشيد كه اكثر جا كفشي ها شبيه هم بوده ولي قيمت هاي آن ها از زمين تا آسمان فرق ميكند و نميدانيد دليل آن چيست . اين ها دلايل ريزي ميباشند كه باعث تفاوت قيمت ها ميباشد كه عبارتند از :
متريال به كار رفته در جا كفشياستفاده از قيد كمكيانواع پيچ بكار رفته و طراحي آنسوراخ كاري توسط دستگاه CNCاستفاده از يراق پلاستيكيتوصيه هايي براي استفاده مناسب جا كفشي :جنسي مقاوم براي جا كفشي تان پيدا كنيد ولي نبايد جا كفشي را سنگين كنيد ( جاي كفش است ! )
ما جا كفشي را براي بهداشت بيشتر ميخواهيم پس نسبت به بهداشت آن هر ماه يكبار عمل كنيد ( مخصوصا در دوران كرونا آن را ضد عفوني كنيد ) .
اگر ميتوانيد و تا جايي كه ميشود در جا كفشي را باز بگذاريد تا هوا در درون آن جريان يابد و بوي بدي كه در درون كفش ها ميباشد خارج شود .
بهترين جا براي قرار دادن جاكفشي فضاي باز ميباشد مثل حياط و يا بالكن خانه . ولي جا كفشي را تا حد امكان اگر در آپارتمان هستيد در راهرو نگذاريد كه كفش هايتان مورد سرقت قرار گرفته نشود . ميتوانيد بعد از در ورودي يك رو فرشي قرار داده و جا كفشي را روي آن قرار دهيد .


از قرار دادن كفش هاي گلي و خيس در جا كفشي خود داري كنيد تا طول عمر آن را بيشتر كنيد و قبل ار قرار دادن كفش هاي كثيف و گلي آن را تميز كنيد و بعد قرار بدهيد .
بررسي و شناخت انواع مدل جاكفشي :در اين قسمت قصد داريم به انواع مدل جاكفشي بپردازيم.
جا كفشي مدرن MDF :از بهترين متريال براي ساخت و ساز ميتوان به MDF اشاره كرد گه براي خيلي از وسايل نظير كمد ، ميز ، صندلي ، كابينت ، و . . . و در اينجا جاكفشي مورد استفاده قرار ميگيرد . از مزاياي مهم در ساخت جاكفشي از MDF تنوع در روكش هاي آن ميباشد ( روكش وكيوم ، هايگلاس و ملامينه و . . . ) . اين جاكفشي ها بسيار سبك و مقاومت بالايي را دارا ميباشند . اگر از روكش وكيوم استفاده كنيم علاوه بر ظرافتي كه دارا ميباشند در برابر ضربه نيز مقاوم ميشوند.
 جاكفشي مدرن فلزي :
از انواع مدل جاكفشي ميرسيم به آن كه متريال آن از فلز است . اين مدل جاكفشي تنوع بسيار زيادي داشته و در سبك مدرن بسيار زياد به چشم ميخورد . اين جا كفشي نسبت به متريال به كار رفته اش ارزان تر است و تنوع رنگ بالايي دارد .
جاكفشي مدرن مدل داشبوردي :همانطوري كه از اسم آن مشخص است ، مانند داشبورد هاي ماشين است . هر درش دو طبقه و ميتواند چندين جفت كفش را در خود جاي دهد و از مدل جاكفشي جديد است كه مورد استقبال خيلي ها قرار دارد . همانطور كه در اوايل مطلب گفته شد اين مدل جاكفشي يك طبقه براي وسايل كفش دارد . اين مدل رنگ بندي بالا دارد و ميتوانيد به راحتي با منزل خود آن را ست كنيد و از زيبايي آن و شيك بودنش لذت ببريد .
جاكفشي ديواري مدرن :جاكفشي مدل جديد ديواري كه براي آپارتمان بسيار عالي است بسيار مورد توجه قرار گرفته است . اين مدل كه به صورت قفسه اي يا با در ساخته ميشود بسيار كم جا و براي آپارتمان با متراژ كم بسيار مناسب است . اين مدل تنوع رنگ و طرح بسيار دارد و ميتوان به سادگي طرح پيشنهادي خود را به سازنده دهيد و آن را با توجه به سليقه خودتان بسازد .
جا كفشي مدرن پايه دار : اين مدل با پايه هايي كه دارا ميباشد از سطح زمين فاصله گرفته و مناسب براي افراد وسواسي ميباشد ! (زير آن را مورد تميز كاري قرار ميدهند )
اگر پايه ها آن را منبت كاري كنيد و در هاي آن نگاري شده باشد ميشود از آن به عنوان يك طرح كلاسيك نام برد كه زيبايي فراواني به خانه شما ميدهد . اين جاكفشي مدل جديد معمولا از جنس MDF ميباشد .
سخن آخراين مقاله به ويژگي ها، خصوصيات انواع مدل جاكفشي پرداختتيم و همچنين يكي از مهم ترين كارهايي كه شما بايد در حين خريد جا كفشي بدان آگاه باشيد اين است كه جاكفشي اي با متريال عالي وو ايده آل خريد كنيد و همچنين در حفظ و نگه داري آن بسياركوشا باشيد مخصوصا اگر از جنس چوب باشد كه مراقبت از آن سخت تر نيز مي شود. و همچنين بايد مراقب باشيد كه رطوبت و آب با آن تماس پيدا نكند 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.