چگونه خط و خش ميز شيشه‌اي را از بين ببريم؟

معرفي بهترين برندهاي لوازم آرايشي

چگونه خط و خش ميز شيشه‌اي را از بين ببريم؟

۸ بازديد

آيا خط و خش روي شيشه خود پيدا كرده ايد؟ زماني كه خراش كوچك‌تر از عرض يك ناخن است، مي‌توانيد آن را با استفاده از دارو‌هاي خانگي مانند خمير دندان يا لاك ناخن حذف كنيد.

ابتدا شيشه‌هاي خود را تميز كنيد، تميز كاري خود را با استفاده از يك دستمال ميكروفايبر به كار ببريد، سپس تميز كننده بزنيد و خشك كنيد تا شيشه‌ها خوب به نظر برسند. به طور كل اگر ميز شيشه‌اي در منزل داشته باشيد بالاخره بعد از يك مدت دچار خط و خش مي‌شود، اين خط و خش‌ها را چطور از بين ببريم؟

نكاتي براي از بين بردن خط و خش ميز هاي شيشه اي



پوليش كاري خط و خش ميز شيشه‌اي با خميردندان:

۱- شيشه‌ها را تميز كنيد. با استفاده از يك پارچه تميز مي‌توانيد شيشه‌ها را بشوييد و مطمئن شويد كه شيشه عاري از كثيفي است. قبل از تلاش براي ترميم آن اجازه دهيد تا شيشه خشك شود.

۲- يك دستمال ميكروفايبر برداريد. يك پارچه تميز و نخي را زير شير آب ولرم نگه داريد. پارچه را فشار بدهيد تا رطوبت اضافي در آن نماند.

۳- هر گونه كثيفي در پارچه، از جمله خاك و يا لك، قبل از اينكه بر روي شيشه بماليد را بشوريد، زيرا باعث خراش غير يكنواخت و يا خراش بيشتر مي‌شود.

۴- يك نقطه خمير دندان را روي پارچه بگذاريد.

۵- از مقدار خمير دنداني كه استفاده مي‌كنيد، احتياط كنيد. شما هميشه مي‌توانيد مواد بيشتر هم بزنيد.

۶- انواع مختلف خمير دندان، به خصوص آن‌هايي كه جوش شيرين دارند بهتر خط و خش‌ها را پاك مي‌كنند.

۷- خمير دندان را به شيشه بزنيد.

۸- پارچه و قطره خمير دندان را روي ناحيه خراش قرار دهيد. پارچه را با حركات دوراني كوچك به مدت ۳۰ ثانيه حركت دهيد.

۹- دوباره خمير دندان بزنيد. منطقه را بررسي كنيد تا ببينيد چطور به نظر مي‌رسد. ممكن است براي به حداقل رساندن خراشيدگي به چندين مرتبه زدن خمير دندان نياز داشته باشيد. مراحل را تكرار كنيد و يك قطره خمير دندان را روي حوله بريزيد و آن را با حركت دايره‌اي به مدت ۳۰ ثانيه پاك كنيد.

۱۰- شيشه را تميز كنيد.

۱۱- حوله تميزي را برداريد و آن را زير شير آب مرطوب كنيد. فشارش دهيد تا رطوبت اضافي آن خارج شود، سپس پارچه مرطوب را برداريد و آن را روي شيشه بكشيد. اين كار باعث درخشيدن شيشه مي‌شود.

۱۲- از فشار دادن سخت و يا حركت در دايره اجتناب كنيد و از استفاده زيادي از خمير دندان روي شيشه خودداري كنيد.

از بين بردن خط و خش ميز شيشه‌اي با جوش شيرين:

۱- شيشه را تميز كنيد. از يك دستمال ميكرو فايبر تميز استفاده كنيد تا كثيفي‌ها را به داخل خط و خش‌ها نبرد. پارچه را با آب ولرم و شيشه را به طور معمول بشوييد.

۲- به نسبت مساوي جوش شيرين و آب را با هم مخلوط كنيد. شما فقط به يك قاشق يا كمتر از اين‌ها نياز داريد. بهتر است آن‌ها را در يك كاسه قرار دهيد تا بتوانيد با قاشق مخلوط كنيد و برداريد. وقتي با هم مخلوط مي‌شوند خمير پودينگ مانندي تشكيل مي‌شود.

۳- خمير را با يك دستمال ميكرو فايبر برداريد. دوباره، از يك پارچه تازه استفاده كنيد. اين كمك مي‌كند كه پارچه را دور انگشت خود ببنديد و پارچه را به خمير بزنيد. به اين ترتيب مقدار كمي از خمير را بر خواهيد داشت.

۴- با حركات دايره‌اي خمير را روي شيشه بماليد. اين كار را به مدت ۳۰ ثانيه انجام دهيد و به دنبال هر نشانه‌اي از ناپديد شدن خط و خش‌ها باشيد.

۵- شيشه را آبكشي كنيد و يا يك دستمال تازه به كار ببريد. پارچه را در آب ولرم فرو ببريد و آن را روي منطقه‌ي خراش عبور دهيد و اطمينان حاصل كنيد كه خمير جوش شيرين پاك شده است.

پاك كننده‌هاي لاك ناخن مناسب براي خط و خش ميز شيشه اي:

۱- شيشه را تميز كنيد و آن‌ها را طبق معمول تميز كنيد، مانند تميز كردن شيشه با يك دستمال ميكروفايبر مرطوب. دقت كنيد كه همه كثيفي‌ها از سطح شيشه برداشته شوند، سپس به شيشه اجازه دهيد تا خشك شود.

۲- قلم مو را در پاك كننده لاك فرو كنيد. فقط از بطري پاك كننده لاك ناخن تميز براي خراش‌ها استفاده كنيد.

۳- بايد ميزان كمي از پاك كننده لاك استفاده كنيد.

۴- آن را روي سطحش پخش كنيد.

۵- با اپليكاتور آن را روي خط و خش‌ها بماليد. تماسش را با شيشه اطراف خطوط را تا جايي كه ممكن است به حداقل برسانيد. وقتي پاك كننده لاك خشك شود، خط و خش‌ها ناپديد خواهد شد.

۶- بگذاريد يك ساعت بماند تا خشك شود. پاك كننده لاك را تنها رها كنيد تا شانس زيادي داشته باشد كه به خط و خش‌ها نفوذ كند. يك ساعت بعد براي پاك كردنش برگرديد.

۷- پاك كننده لاك ناخن را به يك دستمال ميكروفايبر بماليد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.