طريقه آسان و صحيح نگهداري از كابينت ها

معرفي بهترين برندهاي لوازم آرايشي

طريقه آسان و صحيح نگهداري از كابينت ها

۱۵ بازديد
طريقه آسان و صحيح نگهداري از كابينت ها
 
 
1) در آپارتمان‌هاي جديد امروزي كه اپن هستند و كابينت‏ها از پذيرايي و اتاق‏هاي ديگر به راحتي ديده مي‌شوند توجه به چيدمان و زيبايي كابينت‏ها اهميت بيشتري پيدا مي‏كند. توجه به چيدمان كابينت كمك مي‏كند كه خانه و آشپزخانه‏تان تميز و مرتب باشد…

 

۲) گاهي وقت‌ها مجبور مي‌شويد براي برداشتن يك وسيله تمام وسايل را به هم بريزيد. بهتر است لوازم و وسايلي را كه كمتر از آنها استفاده مي‌كنيد در طبقات بالاتر و قسمت‌هاي عقبي كابينت قرار دهيد و وسايلي را كه در طول روز چند بار از آنها استفاده مي‌كنيد در قسمت‌هاي جلويي قرار دهيد.

 
۳) معمولا سايه كابينت‏ها روي ميزها و سايه هود روي اجاق گاز مي‏افتد و موجب مي‌شود نور كافي براي انجام كارهاي پخت و پز وجود نداشته باشد. توصيه مي‏شود در آشپزخانه علاوه بر نور عمومي‌از نور موضعي هم استفاده كنيد تا هنگام كار نور كافي و ديد بهتري داشته باشيد.
 
 
۴) براي صرفه‌جويي در فضا قابلمه‏هاي كوچك‌تر را در قابلمه‏هاي بزرگ‌تر قرار دهيد. مي‌توانيد قابلمه‏ها و لوازمي‌كه زياد به آنها احتياج پيدا مي‏كنيد در كابينت‏ها و قفسه‏هاي قابل حمل قرار دهيد تا مجبور نشويد دايم در كابينت‏ها را باز و بسته كنيد و دسترسي راحت‌تري به وسايل داشته باشيد.
 
۵) قرار دادن لوازم و وسايل برقي كه به ندرت مورد استفاده قرار مي‏گيرند روي كابينت و ميز آشپزخانه فضاي زيادي مي‏گيرند كه برداشتن و قرار دادن آنها در كابينت فضاي زيادي در اختيارتان قرار مي‏دهد.
 
۶) رنگ‏هاي قرمز و نارنجي به رنگ‏هاي مهيج و اشتها آور معروف‌اند و مي‏توانيد در دكوراسيون آشپزخانه و انتخاب رنگ كابينت از آنها استفاده كنيد.
 
۷) نصب پوستر و عكس‏هاي زيبا از ميوه‏ها و سبزي‏ها در آشپزخانه شما را به تغذيه سالم تشويق مي‏كند و در رفتارهاي غذايي سالم نقش دارد. داخل يا روي در كابينت‏هايي كه زياد آنها را باز و بسته مي‌كنيد از اين تصاوير استفاده كنيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.