خلاص شدن از شر سيم هاي اضافي

معرفي بهترين برندهاي لوازم آرايشي

خلاص شدن از شر سيم هاي اضافي

۲۲ بازديد

 

سيم وسايل برقي, سيم

 

 

مرتب كردن لوازم الكترونيكي يكي ازدغدغه هاي هميشگي خانم هاي خانه است و گاهي اوقات ديگر اعضاي خانواده را نيز به ستوه مي آورد.

 

وسايل الكترونيك  بسيار حساس هستند و كوچكترين مشكلي مي تواند آن ها را از حالت عادي خارج كند. براي مثال كابل ها و سيم هاي اين وسايل با كوچكترين برخوردي مي توانند قطع شوند و يا اشكالاتي در آن ها پيش مي آيد.

 

در اينجا چند راه براي مرتب كردن بيشتر وسايل الكترونيكي كه شما را اذيت مي كند پيشنهاد مي دهيم:

 

استفاده از جوراب :

معمولا سيم هاي دستگاه هاي الكترونيكي باعث ايجاد بهم ريختگي مي شوند و گاهي فضاي زيادي را اشغال ميكنند. براي جلوگيري از اين بهم ريختگي ميتوان از يك جوراب استفاده كرد. ابتدا بايد دو سر جوراب را باز كنيد و سپس سيم ها را از داخل آن رد كنيد اين كار باعث مي شود تا سيم ها به نظم خاصي در آيند.

 

سيم اضافي, سيم وسايل برقي, جمع كردن سيم, سيم هاي برق, مرتب كردن سيم لوازم برقي, سيم كابل, سيم برق

 

جعبه هاي نوار كاست:

نوار كاست ها ديگر از دور خارج شده اند ولي مي توانيم از جعبه هاي خالي آن ها استفاده كنيم. براي مثال مي توانيد هندسفري يا كابل هاي USB خود را درون آن ها قرار دهيد تا هم جاي كمتري مصرف كند هم موجب شلوغي كشوي شما نشود.

 

سيم وسايل برقي, سيم

 

داخل اتاق خواب:

در داخل اتاق چند كابل هميشه وجود دارد و از آن ها مي توان به سيم تلفن يا سيم لامپ رو ميزي و گاهي اوقات سيم هاي مربوط به وسايل ديگر است. در اين مواقع معمولا پشت ميز ها پر از سيم هاي متفاوت است و جلوه بدي دارد.  براي اينكه اين نابه ساماني را درست كنيد مي توانيد خيلي راحت سيم ها را از كنار پايه ها به پايين آوريد.

 

 

در آشپزخانه:

بيشتر وسايل آشپزخانه به برق نياز دارند و اين برق را بايد به وسيله سيم هايي بگيرند معمولا بر روي كابينت آشپزخانه ها پر از سيم هاي متفاوت است اين سيم ها از ماشين لباسشويي تا يك آبميوه گيري كوچك را شامل مي شوند. ديگر مسئله اين است كه پريزها نيز در آشپزخانه تعداد كمي دارند.

 

سيم وسايل برقي, سيم

 

براي حل اين مشكل تنها كافي است تا يك چند راهي بگيريد و از همه وسايل الكترونيكي در يك زمان استفاده كنيد. اين كارهمچنين از شلوغ شدن كابينت نيز جلوگيري مي كند.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/few-simple-get-rid-pesky-wires.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.