نكاتي براي خريد كفش تابستاني

معرفي بهترين برندهاي لوازم آرايشي

نكاتي براي خريد كفش تابستاني

۳۴ بازديد

 

نكاتي براي خريد كفش تابستاني, نكته هايي براي خريد كفش

كفي كفش بايد با سبكي و نازكي، سلامت پا را نيز حفظ كند

 

هوا با نشان دادن روي گرم خود در آخرين ماه بهار همه را وادار به تجهيز براي روزهاي داغ تابستان كرده است. اين تجهيز طبق معمول هر سال از خريد لباس هاي نازك تر و روشن آغاز مي شود و تا كفش‌ و صندل هاي خنك و رنگي ادامه پيدا مي كند.

 

در اين ميان انتخاب يك كفش تابستاني راحت و كارا كمي سخت تر از ساير پوشاك است؛ كفشي كه سبك، نرم، راحت و خنك باشد و كفي آن همزمان با سبكي و نازكي، سلامت پا را نيز حفظ كند.

 

ما براي انتخاب يك كفش تابستاني مناسب پنج نكته را براي شما گردآوري كرده‌ايم كه اميدواريم در خريد كفش امسال به كارتان بيايد.

 

به كيفيت كفش فكر كنيد

مهم است كه كفش تابستاني خود را با چه كيفيتي مي خريد. اين تصور كه با پيش فرض خريد يك كفش ارزان به سراغ هر نوع فلت و يا صندل برويد، اشتباه است. درست است كه كفش هاي تابستاني به ظاهر كوچك، سبك و ارزان مي آيند اما اشتباه در انتخاب كيفيت مناسب به سلامت پاي شما به شدت آسيب مي زند. اين كفش ها به دليل برش هاي خاص و كفي هاي نازك به صورت عادي امكان آسيب رساندن به پا را دارند پس بيش از اهميت به شكل و شمايل و رنگ و قيمت آنها به كيفيت شان فكر كنيد.

 

خريد كفش تابستاني,راهنماي خريد كفش تابستاني

بيش از اهميت به شكل و شمايل و رنگ و قيمت كفش هاي تابستاني به كيفيت شان فكر كنيد

 

سبك و راحت انتخاب كنيد

تابستان مترادف است با پياده روي زياد. اين يعني شما بايد كفشي را انتخاب كنيد كه وزن زيادي نداشته باشد و شما را در پياده روي هاي طولاني مدت آزار ندهد. به اين موضوع خاصيت ارتجاعي و كششي رويه و كفي را نيز اضافه كنيد. به عنوان مثال در اين مورد كفش هايي با كفي چرم مصنوعي و يا رويه ي پارچه‌ اي مي تواند انتخابي مناسب باشد. همچنين به اين موضوع توجه كنيد كه بايد كفش خود را با نيم تا يك شماره بزرگتر از سايز عادي خود انتخاب كنيد تا ورم عادي پا در فصل تابستان و نيز ورم آن بعد از يك پياده روي در گرما را تاب بياورد.

 

نكاتي براي انتخاب كفش تابستاني, نكاتي براي انتخاب و خريد كفش تابستاني

كفش هايي با كفي چرم مصنوعي و يا رويه ي پارچه‌ اي مي تواند انتخابي مناسب باشد

 

 

به تنفس پاي خود اهميت بدهيد

تنها موضوع مهم در انتخاب كفش تابستاني اين نيست كه بخشي از رويه ي آن باز باشد و يا بند داشته باشد، هرچند كه رويه ي كفشي كه انتخاب مي كنيد، بسيار كم حجم و كوچك باشد اما باز هم جنس پارچه ي به كار رفته در آن اهميت دارد. يك بند پلاستيكي كه به پاي شما مي چسبد و يا رويه‌ي كوچكي كه باعث مي شود پاي شما در همان نقطه مقدار بسيار زيادي عرق كند، انتخاب خوبي نيست. اين انتخاب شماست كه مي خواهيد با كفش تابستاني جوراب به پا داشته باشيد و يا خير اما به اين موضوع توجه كنيد كه رويه ي كفش بايد در همان قسمت هاي محدود نيز به پا اجازه ي تنفس بدهد.

 

 

در انتخاب رنگ دقت كنيد

مهم است كه كفش تابستاني خود را با چه لباسي هماهنگ مي كنيد. ممكن است زيبايي و يا زرق و برق يك كفش تابستاني شما را مجذوب خود كند اما بعد از آنكه آن را تحويل گرفتيد به اين موضوع فكر كنيد كه چگونه آن را با لباس هاي تابستاني هميشگي تان ست كنيد. اگر عادت داريد در تابستان لباس هاي سفيد و يا بسيار كم رنگ بپوشيد مي توانيد در انتخاب رنگ كفش خود آزادانه تر عمل كنيد. اما اگر به يك طيف رنگ مانند آبي و يا سبز تمايل داريد، كمي بيشتر تأمل كنيد. همچنين مي توانيد از رنگ هاي خنثي براي همراهي با انواع لباس ها استفاده كنيد.

 

نكاتي براي انتخاب كفش تابستاني, نكاتي براي انتخاب و خريد كفش تابستاني

كفش تابستاني خود را با چه لباسي هماهنگ مي كنيد

 

جسورانه انتخاب كنيد

در انتخاب كفش تابستاني هراس نداشته باشيد. ممكن است اهل پوشيدن كفش هاي باز نباشيد و براي تابستان به يك جفت فلت آن هم با اكراه بسنده كنيد. اما پيشنهاد مي كنيم تابستان امسال كمي جسورانه از انتخاب هاي سنتي و هميشگي خود فاصله بگيريد و يك صندل زيبا بخريد. چنين انتخابي تيپ ظاهري شما را تا اندازه ي زيادي تغيير خواهد داد. در هر حال كفش هاي تابستاني بيش از كفش هاي فصل زمستان كه در گل و لاي فرو مي روند خود را نشان مي دهند.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/tips2-buying-summer-shoes1.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.