خريد اسپرسو ساز برتر خانگي

معرفي بهترين برندهاي لوازم آرايشي

خريد اسپرسو ساز برتر خانگي

۲۲ بازديد

طراحي و كيفيت ساخت: دستگاه هاي اسپرسو در طرح ها و رنگ هاي مختلف در بازار وجود دارد. استفاده از همه آنها براي تهيه نوشيدني هاي مختلف بر اساس اسپرسو است. اما اندازه و فضاي محصول بسته به استفاده در منزل ، محل كار يا كافه متفاوت است و مقرون به صرفه است. عمر دستگاه به كيفيت بدنه و مواد تشكيل دهنده آن بستگي دارد ، بنابراين قبل از تهيه دستگاه اسپرسو ، به وزن ، اندازه ، مواد بدنه و در مرحله بعد به طراحي و زيبايي دستگاه توجه كنيد.
نوع قهوه مصرفي: توانايي دستگاه در استفاده از دانه هاي قهوه ، پودر قهوه يا كپسول هنگام خريد م effectiveثر است. تهيه اسپرسو با دستگاه كپسول راحت تر است. استفاده از دانه هاي قهوه ، كه مي تواند در برخي از دستگاه هاي اسپرسو چرخ شود ، طعم و رايحه قهوه را بهتر و بيشتر حفظ مي كند. اسپرسو ساز خانگي سيستم خاموش شدن خودكار: بعضي از دستگاه ها داراي سيستم خاموش شدن خودكار هستند كه به شما اجازه مي دهد پس از پايان كار و ريختن مقدار ثابت اسپرسو در فنجان دستگاه خاموش شود. سيستم شستشوي خودكار: اين ويژگي در برخي دستگاه ها وجود دارد كه باعث نگراني در مورد تميز كردن دستگاه مي شود و تأثير زيادي در قيمت دارد.
توان دستگاه و فشار بخار: توان دستگاه اسپرسو در فشار بخار است و ظرفيت هاي مختلفي دارد ، حداكثر فشار بخار 15 برابر و با ظرفيت هاي 1000 تا 1600 وات در بازار موجود است.
Portafilter: قسمت پلاستيكي و استيل و وزن پورتافيلتر سطح كيفيت و دوام دستگاه را نشان مي دهد. سبد Portafilter فشرده و فشرده نشده است. بسياري از دستگاه هاي اسپرسو خانگي داراي سبدهاي جمع و جور هستند. طراحي فيلتر پورت نيز دامنه عملكرد را تعيين مي كند. مارك هاي تجاري در مدل هاي جديد خود در تغيير فيلترها اجازه استفاده از پد يا كپسول قهوه به همراه پودر قهوه را مي دهند.
قبل از اينكه چاي به محبوب ترين نوشيدني بعد از آب در ايران تبديل شود ، نوشيدن قهوه در ميان ايرانيان رواج داشت. بنابراين ، از گذشته تا امروز ، چايخانه را كافه مي ناميدند. كافه هاي چاي و قهوه محلي و كافه هاي مدرن محلي براي نوشيدن انواع قهوه ها هستند و رايحه تلخ اما دلپذير قهوه بخشي از عادت هاي نوشيدن و آداب و رسوم بسياري از ما شده است. دوستداران قهوه در حال رشد هستند و بسياري از دوستداران قهوه مي خواهند دستگاه اسپرسو خانگي تهيه كنند تا نوشيدني مورد علاقه خود را تهيه كنند.
قهوه اسپرسو از دستگاه اسپرسو در واقع راهي براي تهيه قهوه است. يك گلدان يا فنجان اسپرسو در كمتر از 25 ثانيه با عبور آب از نزديك نقطه جوش و تزريق بخار آب از طريق دانه هاي قهوه آسياب شده تهيه مي شود. اسپرسو به صورت قهوه نسبتاً غليظ و با درصد بالاي كافئين به همراه خامه اي به رنگ كرم ساخته مي شود و اساس تهيه تعدادي نوشيدني ديگر از جمله: موكا ، ماكياتو ، آمريكانو ، لاته و كاپوچينو است. اين روش در اوايل قرن بيستم در ايتاليا اختراع شد و شهرت جهاني يافت. امروزه با طيف گسترده اي از مارك هاي فعال در زمينه طراحي و ساخت بهترين دستگاه هاي اسپرسو ، از قهوه سازهاي معمولي گرفته تا قهوه سازهاي برقي و دستگاه هاي اسپرسو روبرو هستيم كه هر يك از آنها با قابليت ها و مزاياي ويژه اي نيازهاي قهوه سازان را برآورده مي كنند.
19. دستگاه اسپرسو واكاكو ، مدل نانوپرسوراهنماي خريد بهترين دستگاه اسپرسو خانگيNanoPress يك دستگاه اسپرسو قابل حمل است كه توسط شركت Wacaco توليد شده است. شما مي توانيد دستگاه اسپرسو مورد علاقه خود را بدون نياز به برق و تنها با قدرت عقربه پمپاژ خود ، با اين دستگاه بسازيد. اندازه مناسب و استفاده سريع و آسان از ويژگي هاي اين محصول بي نظير است و به دليل وزن مناسب اين محصول مي توانيد به راحتي از طعم عالي نوشيدني خود در خانه ، محل كار و ... لذت ببريد. در اين مدل پودر قهوه و جوش آب ظرف خود را داشته باشيد.
نحوه استفاده از دستگاه اسپرسو دستي Waku Nanopresso را بياموزيدبراي استفاده از نانوپرس ، ابتدا قهوه آسياب شده را با استفاده از ماژول در فيلتر سبد قهوه قرار دهيد ، سپس به سطح قهوه آسياب شده كمي فشار وارد كنيد و آب جوش را در مخزن آب بريزيد. حالا پيستون را از حالت قفل شده به حالت پمپ تغيير دهيد و چندين بار شروع به پمپاژ كنيد تا اسپرسوي عالي همراه كرم بيرون بيايد.
اين دستگاه اسپرسو براي افرادي مناسب است كه طعم قهوه خوب را در هر زمان و مكان دوست دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.